Prima pagină » Economic » Pe ce se bazează Apple pentru a-și promova produsele

Pe ce se bazează Apple pentru a-și promova produsele

Pe ce se bazează Apple pentru a-și promova produsele
Apple nu mai are nevoie de publicitate atunci când își lansează pe piață noile produse, este de părere Phil Schiller, directorul de marketing al gigantului american în domeniul tehnologiei.

Apple nu mai are nevoie de publicitate atunci când își lansează pe piață noile produse, este de părere Phil Schiller, directorul de marketing al gigantului american în domeniul tehnologiei. Schiller a făcut această declarație, vineri, în timpul unui proces dintre compania sa și cei de la Samsung, care s-a desfășurat la un tribunal din statul american California, informează Business Insider.

Americanii de la Apple preferă în schimb alte două metode pentru a-și face cunoscute produsele publicului. Astfel, ei se bazează pe media pentru a stârni interesul clienților lor prin intermediul unor comentarii pozitive și pe plasarea produselor în diferite emisiuni TV și în filme.

Schiller a declarat, de asemenea, că reprezentanții companiei americane au hotărât să nu plătească pentru publicitate o scurtă perioadă de timp după prezentarea oficială, în luna ianuarie a anului 2007, a primului model iPhone și nici atunci când acesta a fost scos la vânzare, în același an.

„Nu am avut nevoie”, a declarat Schiller. El a citit chiar câteva comentarii făcute la adresa smartphone-ului iPhone și la adresa tabletei iPad și a explicat că astfel de materiale au avut un impact mult mai mare asupra publicului decât publicitatea.

„Ne-ar plăcea să vedem că produsele noastre sunt folosite de vedete”, a mai explicat Schiller în timpul aceluiași proces.

Unul dintre angajații gigantului american în domeniul tehnologiei colaborează cu cei de la Hollywood pentru a plasa produsele companiei în filme și în emisiunile de televiziune, susține directorul de marketing al Apple.

Niciuna dintre strategiile folosite de cunoscuta companie americană nu surprinde. Orice persoană care a vizionat un film sau o emisiune de televiziune a putut observa actori care folosesc iPad-uri și MacBook-uri drept recuzită.

În mod normal, cei de la Apple evită să vorbească despre strategiile lor de marketing și de publicitate.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Se schiază de sâmbătă la Transalpina pe două pârtii din golul alpin
Digi24
JD Vance: UE nu ar trebui să atace companiile americane pentru „mizerii”. Elon Musk s-a grăbit să-i mulțumească vicepreședintelui
Cancan.ro
Nuntă surpriză în Guvernul României. Premierul Ilie Bolojan s-ar fi căsătorit în secret
Prosport.ro
FOTO. Cum arată la 43 de ani Ileana Lazariuc, fosta noră a magnatului Ion Țiriac
Adevarul
Momentul în care un șofer a zburat cu Mercedesul peste un sens giratoriu și alte două mașini. Ce s-a întâmplat
Mediafax
Căsătorie forțată în familia Cioabă? / O minoră a adus pe lume un copil după o logodnă controversată / Fratele regelui Cioabă, cercetat penal
Click
Horoscop săptămâna 5-11 decembrie. Trei zodii își schimbă destinul și dau lovitura pe plan profesional
Digi24
VIDEO Trump vrea ca strategia de securitate a SUA să fie valabilă în toată lumea. Europa, în „declin civilizațional”, pusă pe planul do
Cancan.ro
Concubina lui Ilie Bolojan, apariție impecabilă la Viena. Cum s-a prezentat Ioana, de mână cu premierul României
Ce se întâmplă doctore
Planta pe care trebuie să o pui la ușa casei ca să atragi bani, noroc și protecție, conform Feng Shui
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
SINGURA diferență dintre Coca-Cola și Pepsi! Tu ȘTII?
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
O întâlnire străveche a Soarelui cu alte două stele a schimbat pentru totdeauna Sistemul Solar