Prima pagină » Actualitate » EXPLOZIE de încasări în HORECA. Ce au comandat românii în timpul meciurilor României la EURO

EXPLOZIE de încasări în HORECA. Ce au comandat românii în timpul meciurilor României la EURO

Patronii din Horeca au tras linie după meciurile României la Euro și rezultatele sunt clare: încasările au crescut spectaculos. Restaurantele și terasele au fost arhipline, iar consumul de bere a fost la un nivel impresionant.

Comenzile de mâncare au explodat atât în locațiile fizice cât și pe aplicațiile de livrare, cu pizza, burgerii și preparatele la grătar în topul preferințelor clienților.

Creșterea consumului de bere

La Cluj-Napoca, un restaurant a raportat o creștere masivă a consumului de bere în timpul meciurilor.

„Într-o zi normală vindem undeva la 70-80 de beri la draft. Dar într-o zi de meci, de exemplu cum a jucat cu România, vindem în jur la 700-800-1000 de beri”, a spus Dani Șerban, manager al unui restaurant, pentru ProTV.

Numărul comenzilor de mâncare, dublu

„Dacă într-o zi normală vindeam 400 – 500 de mititei, în zilele când echipa națională a jucat, numărul a sărit de 1000. Pizza, într-o zi normală, dacă vindem un 80-100 de pizza în zilele în care au fost meciurile, numărul a fost mult mai mare, dublu, poate chiar triplu”, spune Bogdan Fărcaș, bucătar.

La o terasă din Bistrița, situația a fost similară. În timpul meciului România-Olanda, comenzile au crescut considerabil, iar profitul a fost mai mare cu 30%. Managerul Dorin Roșianu a remarcat:

„Într-adevăr, chiar curs berea în valuri, iar burgeriii și pizza au fost, într-adevăr, produsele speciale și preferate”.

Creșterea cererii pe aplicațiile de livrare

Pentru cei care au urmărit meciurile din confortul casei, rafturile supermarketurilor s-au golit rapid, iar aplicațiile de livrare au fost intens utilizate.

„Pizza, burgerii, dar și produsele din categoria grătar au fost au fost la mare căutare”, afirmă Mihnea Pană, manager PR livrare.

Răzvan Acsente, director de marketing al unei platforme de livrare, a adăugat că berea și semințele au fost cele mai solicitate produse:

„Am văzut creșteri foarte mari pe două produse care nu cred că sunt neapărat o surpriză – berea și semințele. Luna iunie 2024 a dus o inversare a sezonalității, practic o creștere de 22% versus luna iunie a anului trecut”, a spus acesta pentru ProTV.

Produsele precum semințele, popcornul și chipsurile s-au vândut de trei ori mai bine, în special în timpul meciului de calificare din grupe cu Slovacia.

Sursă video: ProTV

Sursă foto: Shutterstock

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Zilele cu dezlegare la pește rămase până la Crăciun
Digi24
Vladimir Putin „a otrăvit” mințile rușilor. Mihail Kasianov, despre ultima întâlnire cu liderul de la Kremlin: „Te voi distruge oricum”
Cancan.ro
FBI intră pe fir în cazul lui Emil Gânj! Descoperiri ULUITOARE în telefonul criminalului din Mureș
Prosport.ro
Mădălina Ghenea i-a înnebunit pe arabi. Cum și-a făcut apariția în Qatar
Adevarul
Trucul românesc care reduce cheltuielile de iarnă. „Am 21 de grade în casă și nu am dat drumul la căldură”
Mediafax
Alegeri Primăria București 2025. Capitala votează astăzi primarul general. S-au deschis secțiile de votare
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
Rachete spațiale, aur ilegal și o misiune imposibilă a Legiunii Străine: De ce nu poate Europa să își apere frontiera din Amazon
Cancan.ro
Ultimele imagini cu Rodica Stănescu înainte să moară! Se transformare radical de dragul iubitului. Intervenții estetice și...
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Un EXPERT spune că modelele lingvistice mari nu vor fi niciodată cu adevărat INTELIGENTE
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Camerele de „descărcare a furiei”, pe val. De ce majoritatea clienților sunt femei?