Prima pagină » Actualitate » GALERIE FOTO | România, promovare la cel mai mare târg de turism din Polonia/Varșovia, împânzită cu imagini despre țara noastră

GALERIE FOTO | România, promovare la cel mai mare târg de turism din Polonia/Varșovia, împânzită cu imagini despre țara noastră

România este, în acest an, ţară parteneră la cea de a 29-a ediţie a Târgului de Turism de la Varşovia (Tour and Travel – TT Warsaw), eveniment ce se desfăşoră în perioada 23 – 25 noiembrie.

Pe durata celor trei zile de manifestare expoziţională, România oferă vizitatorilor o experienţă de neuitat despre autenticitatea ţării noastre.

România și prezența la TT Warsaw

Astfel, vizitatorii au oportunitatea să participe inclusiv la o şezătoare şi să admire o expoziţie de costume populare. Totodată, au fost oferite demonstranţii ale meşterilor populari români, care au făcut cunoscute arta ţeserii, a olăritului şi a sculpturii în lemn.

De asemenea, în scopul promovării tradiţiilor şi a culturii autohtone, ansamblul folcloric Doina Chioarului, din Maramureş, a încântat publicul cu momente artistice.

La evenimentul găzduit de Varşovia și la care România are calitate de ţară parteneră, sunt aşteptaţi 22.000 de vizitatori din 56 de ţări.

Potrivit Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), România beneficiază, ca destinaţie turistică, de o promovare intensă outdoor în capitala Poloniei, valoarea campaniei fiind de 44.000 de euro.

Astfel, timp de o lună, în perioada 24 noiembrie – 23 decembrie, 40 de autobuze urbane, care trec prin punctele-cheie din Varşovia, vor fi colantate cu o imagine reprezentativă a Castelului Peleş.

De asemenea, pe durata a două săptămâni, în perioada 24 noiembrie – 7 decembrie, 34 ecrane digitale, dintre care cinci în Gara Centrală şi 29 în Varşovia (Rotonda), vor afişa fotografii, însoţite de brandul de ţară, cu Mănăstirea Suceviţa, Castelul Peleş şi Transfăgărăşan.

Cum se desfășoară campania?

Campania outdoor «Lăsați-vă surprinși de România» continuă de această dată pe străzile din Varșovia! Acțiunea, inițiată de #MEAT, a fost lansată chiar în timpul participării României, în calitate de țară parteneră, la cel mai mare târg de turism din Polonia – #TTWarsaw.

Timp de o lună, în perioada 24 noiembrie – 23 decembrie, 40 de autobuze urbane, care trec prin punctele cheie din Varșovia, vor fi colantate cu o imagine reprezentativă a Castelului Peleș;

Pe durata a două săptămâni, în perioada 24 noiembrie – 07 decembrie, 34 ecrane digitale, dintre care 5 în Gara Centrală și 29 din Varșovia (Rotunda), vor afișa fotografii, însoțite de brandul de țară, cu Mănăstirea Sucevița, Castelul Peleș și Transfăgărășan.

Campania de promovare a destinației turistice România, împreună cu participarea la #TTWarsaw, vizează astfel, o expunere amplă pe piața poloneză, care va contribui la ridicarea profilului turistic al țării noastre, cu accent pe patrimoniul cultural și natural al țării noastre.

Conform datelor statistice de referință, ecranele din Gara Centrală înregistrează peste 7,5 milioane de vizualizări pe lună, în timp ce ecranele amplasate în Varșovia – Rotunda, care este una dintre cele mai renumite și aglomerate zone din oraș, atrag aproximativ 4 milioane de vizualizări. Pentru o perioadă de 30 de zile, autobuzele urbane au potențialul de a genera peste 9,5 milioane de vizualizări.

Amintim, pe această cale, că #MEAT a derulat o campanie outdoor similară în Paris, în luna septembrie a acestui an, prin colantarea a 17 autobuze turistice și afișarea, pe 103 panouri de mari dimensiuni din centrul orașului, a unor imagini reprezentantive pentru România”, scriu și cei de la Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului pe Facebook.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Marele pierzător al acestor alegeri
Digi24
George Simion: „Democrația a fost călcată în picioare”. Reacția liderului AUR după închiderea urnelor
Cancan.ro
Moartea Rodicăi Stănoiu, învăluită în mister! Semnul care a stârnit îngrijorare în rândul celor care o cunosc
Prosport.ro
FOTO. Parcă sunt surori! Cum arată mama Jaquelinei Cristian, jucătoarea română care a încasat peste 1 milion de dolari în 2025
Adevarul
Trucul românesc care reduce cheltuielile de iarnă. „Am 21 de grade în casă și nu am dat drumul la căldură”
Mediafax
EXIT-POLL Alegeri Primăria București 2025. CURS: Ciucu 32,7% Băluță 26,3% Alexandrescu 20,2% Drulă 12,8%. INSCOP: Ciucu: 31,7%, Băluță 26,1%, Alexandrescu 21,1%
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
AUR a recunoscut că Anca Alexandrescu a pierdut alegerile. Ce a spus Simion despre relația cu Georgescu
Cancan.ro
Motivul real pentru care Mirabela Grădinaru nu a votat. Răspunsul BIZAR oferit de Nicușor Dan
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Cel mai bătrân STRĂMOȘ al RECHINILOR înota în apele Australiei pe vremea dinozaurilor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Câți dintre europeni recunosc că sunt stresați la locul de muncă?