Prima pagină » Actualitate » Proiectarea și execuția lărgirii la patru benzi a Centurii București Sud, scoasă la licitație. Detaliile oferite de CNAIR

Proiectarea și execuția lărgirii la patru benzi a Centurii București Sud, scoasă la licitație. Detaliile oferite de CNAIR

Proiectarea și execuția lărgirii la patru benzi a Centurii București Sud, scoasă la licitație. Detaliile oferite de CNAIR
Autostrada de Centură

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a publicat, vineri, în Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) licitația deschisă pentru „PROIECTARE ŞI EXECUŢIE „Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud, între A1 (km 55+520) și DN 5 (km 40+000)”. Data limită de depunere a ofertelor este 4 martie 2021.

Obiectivul este împărțit în două loturi, astfel:

  • LOT 1 Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud, între A1 (km 55+520) și km 54+700 inclusiv parcarea de lungă durată de la km 54+765;
  • LOT 2 Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud, între km 54+700 și DN5 (km 40+000)

Valoarea estimată pentru cele 2 loturi este de 670.454.288,50 Lei fără TVA. Valoarea estimată pentru Lotul 1 este de 31.508.631,97 lei fără TVA, iar pentru Lotul 2 este de 638.945.656,53 lei fără TVA, sursa de finanțare fiind din fonduri europene nerambursabile. Traseul are o lungime de 15,52 km.

Termenul de finalizare prevăzut este pentru Lotul 1 de 9 luni pentru proiectare și 10 luni pentru execuție, iar pentru Lotul 2 este de: 12 luni proiectare și 24 de luni pentru execuție.

Acest obiectiv de investitie conține următoarele principale lucrări:

Pentru Lotul 1: Centura București între A1 – km 55+520 și km 54+700, inclusiv parcarea de lunga durata de la km 54+765 și presupune realizarea intersecției între Autostrada A1 București – Pitești și Centura București.

Pentru Lotul 2: Reabilitarea și lărgirea la 4 benzi a Centurii București între Autostrada A1 și DN5 în lungime de 14,7 km și realizarea următoarelor lucrari:

– Intersecția Centura București, km 40 + 550, existent – DN5 (Giurgiu) – realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran existent pe DN5; amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii; pasaj suprateran pe Centura București amenajat la 4 benzi;

– Intersecție Centura București, km 44+700, existent – DC18 (Măgurele) – realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran pe Centura București, amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii; pasaj suprateran pe DC18;

– Intersecție Centura București, km 47+040, existent – DC20 (Vârteju) și Cazarma Măgurele, km 46+040, care presupune realizarea unui sens giratoriu;

– Intersecție Centura București, km 49+000, existent – DN6 (Alexandria) – realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran pe Centura București, amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii și pasaj suprateran existent pe DN6.

Drumul de legătură dintre Timișoara și A1 intră în linie dreaptă. CNAIR a desemnat câștigătorul lucrării

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat, prin intermediul unui comunicat, că joi, 7 ianuarie, a desemnat câstigătorul lucrării privind proiectarea și execuția Drumului de Legătură Autostrada A1 Arad – Timișoara – DN 69, care ar trebui să fie gata în doi ani.

Astfel, ofertantul desemnat câstigator este TODINI COSTRUZIONI GENERALI S.p.A., cu preţul de 189.571.920,62 Lei fără TVA.

Durata de execuție a contractului este de 24 luni, din care 6 luni perioadă de proiectare și 18 luni perioadă de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 84 de luni.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă în cel mai scurt timp, după îndeplinirea formalităților legale privind elaborarea si avizarea contractului.

Autostrada Ploieşti-Braşov, „on hold” pentru încă trei ani. Director CNAIR: „Trebuie să luăm măsuri de acum pentru fluidizarea traficului cât mai repede pe DN1”

Directorul CNAIR, Mariana Ioniță, este de părere că lucrările la Autostrada Ploieşti-Braşov nu vor începe mai devreme de trei ani de acum înainte, chiar dacă reprezintă o arteră importantă pentru fluidizarea traficului spre stațiunile montane.

Directorul CNAIR, Mariana Ioniță, a explicat la Digi24 faptul că oferta se află în prezent în analiză, scopul fiind încheierea unui contract „care să ne permită obţinerea unei documentaţii bune”.

De asemenea, acesta a anunțat că se vor realiza mai multe proiecte prin care se va fluidiza traficul pe DN1, printre ele numărându-se pasaje și pasarele noi, dar și posibilitatea introducerii unei benzi reversibile de circulație în zonele cele mai aglomerate.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Zilele cu dezlegare la pește rămase până la Crăciun
Digi24
Vladimir Putin „a otrăvit” mințile rușilor. Mihail Kasianov, despre ultima întâlnire cu liderul de la Kremlin: „Te voi distruge oricum”
Cancan.ro
Și-a părăsit iubita medic pentru Rodica Stănoiu! Noi detalii despre 'puiuțul' fostei ministrese a Justiției
Prosport.ro
Mădălina Ghenea i-a înnebunit pe arabi. Cum și-a făcut apariția în Qatar
Adevarul
Trucul românesc care reduce cheltuielile de iarnă. „Am 21 de grade în casă și nu am dat drumul la căldură”
Mediafax
Alegeri Primăria București 2025. Capitala votează astăzi primarul general. S-au deschis secțiile de votare
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
Rachete spațiale, aur ilegal și o misiune imposibilă a Legiunii Străine: De ce nu poate Europa să își apere frontiera din Amazon
Cancan.ro
FBI intră pe fir în cazul lui Emil Gânj! Descoperiri ULUITOARE în telefonul criminalului din Mureș
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Un EXPERT spune că modelele lingvistice mari nu vor fi niciodată cu adevărat INTELIGENTE
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Astronomii au descoperit că sateliții înghețați ascund o geologie violentă