Răspunsul ANPC pentru Blue Air: ”Au păcălit cu bună știință câteva sute de mii de pasageri”

Răspunsul ANPC pentru Blue Air: ”Au păcălit cu bună știință câteva sute de mii de pasageri”
Sursa FOTO: Facebook
Publicat: 06/10/2022, 20:29

Conducerea Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) susține că reprezentanții Blue Air încearcă o diversiune pentru a distrage atenția de la faptul că au păcălit câteva sute de mii de pasageri, după ce compania a formulat o plângere penală.

În plângerea înregistrată la Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a României, Blue Air susține că președintele ANPC, Horia Constantinescu, a făcut declarații false. În replică, Constantinescu vorbește despre o diversiune.

„După ce au păcălit cu bună știință câteva sute de mii de pasageri, după ce nu au rambursat câteva zeci de milioane de euro, după ce n-au respectat niciuna dintre măsurile stabilite de către Autoritatea noastră, iată că singurul lucru pe care dovedesc că pot să-l facă este să arunce petarde cu fum pentru a distrage atenția de la ceea ce cu adevărat au făcut”, scrie în anunțul făcut joi de ANPC.

Blue Air, plângere penală după ce a fost amendată cu 10 milioane de lei

Șeful ANPC mai spune că a avertizat despre criza de la Blue Air.

„La începutul verii anunțăm că cei de la Blue Air se pregătesc să iasă de pe piață și să descarce activitatea către o altă companie. Astăzi, această companie are deja un nume și confirmă faptul că parte dintre acționari au legătură cu compania sancționată. Ori s-au nimerit lucrurile, ori acesta era adevărul încă de atunci. Mai mult decât atât, în materialele transmise de către noi structurilor de cercetare penală arătăm o anvergură mult mai mare decât ceea ce încearcă cu disperare să-mi aducă mie ca acuze”, a precizat Horia Constantinescu, președintele ANPC.

În urmă cu două zile, ANPC a anunțat că a sancţionat Blue Air cu peste 10 milioane de lei pentru cursele anulate din 15 iunie până în prezent.

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase