Uite LOGO-ul, nu este LOGO-UL! Stațiunea Mamaia rămâne fără „identitate” de brand. Reprezentanţii OMD renunţă la logo-ul propus de agenţie

Uite LOGO-ul, nu este LOGO-UL! Stațiunea Mamaia rămâne fără identitate de brand. Reprezentanţii OMD renunţă la logo-ul propus de agenţie
Uite LOGO-ul, nu este LOGO-UL! Stațiunea Mamaia rămâne fără "identitate" de brand
Publicat: 15/07/2023, 17:51

Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD) Mamaia-Constanţa a anunţat, sâmbătă, că renunţă la logo-ul propus de agenţie, după ce presa a relatat că acesta poate fi cumpărat de pe internet, nefiind creat special. ”Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania”, au transmis reprezentanţii OMD.

”În primul rând le mulţumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului. Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse şi servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică”, au transmis reprezentanţii OMD, conform unui comunicat al Primăriei Constanţa.

OMD a precizat că nu a făcut încă nicio plată din acest contract

”Procesul de selectie al logo-ului a cuprins mai multe etape. Am vizualizat mai mult de 9 variante. Am ales una. Din păcate, nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu. Am apelat la profesionişti, tocmai din acest motiv”, au arătat aceştia.

Reprezentanţii OMD au precizat că renunţă la logo-ul propus de agenţie. ”Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania”, au adăugat ei. Conform sursei citate, se reia procesul de selecţie al logo-ului, păstrând cromatica.

”Vom aproba această decizie în următoarea şedinţă AGA. Contăm pe sprijinul publicului şi al presei, pentru că ne dorim cu toţii acelaşi lucru: un brand atractiv şi original pentru Mamaia”, au mai arătat aceştia.

Noul logo al staţiunii Mamaia, cumpărat de pe site-urile de stock

Dobrogealive.ro a relatat că noul logo al staţiunii Mamaia (mai multe informații AICI) a fost cumpărat de pe site-urile de stock, platforme care vând la liber imagini vectoriale, de obicei cu preţuri cuprinse între 2 şi 20 de dolari, nefiind creat special. Astfel, logo-ul apare pe mai multe site-uri din lume, inclusiv al unui complex rezidenţial din Spania.

Vineri, Primăria Constanţa a anunţat că staţiunea Mamaia are, din această vară, un nou logo şi un nou slogan: “Unde distracţia întâlneşte marea”.

“Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu”, se arată într-un comunicat al Primăriei Constanţa.

Preşedintele OMD Mamaia-Constanţa, George Măndilă, a declarat că Mamaia a avut diverse poziţionări de-a lungul anilor, de la o staţiune a familiei până la una a tinerilor care vin pentru cluburi.

„Am avut un anumit timp la dispoziție ca să livrăm tot brandingul”

Managerul firmei căreia i-a fost atribuit contractul de identitate de brand a recunoscut că logoul a fost cumpărat de pe site-urile de stock, nu ’’realizat’’ așa cum se menționează în descrierea achiziției de pe SEAP.

’’Într-adevăr, acel simbol a fost preluat, dar am lucrat foarte mult la manualul de identitate. Am avut un anumit timp la dispoziție ca să livrăm tot brandingul. (…) Nu pot să vă spun cu cât am cupărat sigla, este confidențial’’, a declarat pentru ’’Dobrogea Live’’ administratorul firmei Blue Sky Advertising, Maria Emanuela Huruială.

CITIȚI:

SCANDAL în jurul „identității” celei mai scumpe stațiuni de pe litoralul românesc. Cum s-au plătit aproape 20.000 de euro pe un logo de câțiva euro

Mara Răducanu
Mara Răducanu este jurnalist de eveniment. A terminat Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din București și a lucrat la mai multe publicații, mai mult
Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
„Măcelarul de eunuci”: Un bărbat care a făcut o afacere filmându-se în timp ce își...
Vestea care îi “îngroapă” pe șoferi în datorii. Urmează creșteri uriașe
FOTO. Mădălina Ghenea, apariție absolut incendiară! Pictorial hot după ce s-a despărțit de milionar
El este fotbalistul român care a murit în accidentul cumplit de la Băița. Denis nu...
Un mercenar rus, fost membru Wagner, spune că ucide prizonieri ucraineni din compasiune: „E și...
Ce vedetă din România se iubește cu un puștan cu 22 de ani mai tânăr...
De ce nu a fost înmormântată Naomi până acum. Noi detalii cutremurătoare
ANIMAŢIE. Filmul teribilului accident din Timiş, provocat de un şofer de BMW care îşi luase...
"Plângea lângă fată". O tânără de 17 ani și-a pierdut viața după ce mașina condusă...
“Vreau să fie și el la trei metri cum este fata mea”. Mama tinerei decedate...
Wow sau Bau? Cât de mult le-au schimbat operaţiile estetice pe vedetele din România
E legal să circuli cu portbagajul deschis când transporți mărfuri voluminoase? Ce obligație au șoferii
Cine va fi succesorul lui Putin?
Actorul din Războiul Stelelor a spus ADEVĂRUL! „Este mai mult un basm...
Permis suspendat pentru 10 ani. Legea care va intra în vigoare în România
Angajări masive în Armată. Condițiile de concurs pentru cele 2.500 de posturi
Florin Salam, în genunchi în fața soției după ce Roxana i-a oferit cadou o mașină...
"Plângea lângă fată". O tânără de 17 ani și-a pierdut viața după ce mașina condusă...
Julia și Sebastian schimb acid de replici! Roberta consideră că Julia este invidioasă: „Nu putem...
Irina Loghin, indignată de modul în care este tratat Florin Piersic: ”Mai mare bătaie de...
BANCUL ZILEI. În seara de Ajun, Moş Crăciun vine la Bulă. Îl arată cu degetul...
A murit bărbatul cu primul transplant de rinichi de porc modificat genetic din lume
×