Prima pagină » Actualitate » Un pod de 200 de metri lungime a fost mutat prin Rotterdam de-a lungul râului

Un pod de 200 de metri lungime a fost mutat prin Rotterdam de-a lungul râului

Un pod de 200 de metri lungime a fost mutat prin Rotterdam de-a lungul râului

Un pod lung de 200 de metri lungime a făcut luni o ”croazieră ” lentă prin inima Rotterdamului, îndreptându-se spre noua sa casă în apropierea zonei portuare aglomerate a orașului.

Podul Suurhoff plutea pe pontoane care erau împinse și trase de remorchere, trecând pe lângă o serie de alte poduri de pe râul Maas care împarte Rotterdam, într-o operațiune meticulos planificată, care durează ore.

Podurile existente, inclusiv iconicul pod Erasmus, au toate secțiuni care pot fi ridicate pentru a permite trecerea navelor cu încărcături mari.

Noul pod, care are o lățime de 20 de metri și un arc înalt de 40 de metri, și-a făcut drum încet spre casa sa, alături de un pod existent care transportă autoturisme către și din portul Maasvlakte zonă.

Acesta va fi manevrat în zilele următoare înainte de a fi deschis traficului pentru a permite inginerilor să renoveze podul Suurhoff existent.

Transportul a plecat de pe chei de la locația de pre-construcție din Krimpen aan den IJssel și a trecut succesiv de Podul Van Brienenoord, Hef, Koninginnebrug, Podul Erasmus și Podul Botlek. Transportul se va relua.

Acel pod este o legătură importantă cu Maasvlakte. Va fi renovat în următorii ani. Varianta temporară a fost construită în Krimpen aan den IJssel și trebuie transportată la Maasvlakte prin apă. Acest lucru se va face săptămâna aceasta cu pontoane plutitoare care sunt conectate între ele.

Podul va fi așezat apoi lângă podul existent Suurhoff în noaptea din 14 mai până în 15 mai.

„Planificarea atât a transportului, cât și a amplasării depinde de vreme și maree și, prin urmare, se poate schimba până cu puțin timp înainte”, spune Rijkswaterstaat într-un comunicat de presă.

Podul Suurhoff este unul dintre cele treisprezece poduri care sunt înlocuite în Olanda de Sud

Multe poduri, tuneluri, încuietori și viaducte datează din anii 1950 și 1960. Deoarece aceste poduri sunt încărcate puternic de trafic mai intens, acest lucru crește riscul de perturbări.

Instalarea podului poate fi vizualizată pe un flux live în acest weekend: www.suurhoffbrug.live.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Cod galben de vânt puternic în nouă județe și în Capitală
Cancan.ro
Ultimele imagini cu Rodica Stănescu înainte să moară! Se transformare radical de dragul iubitului. Intervenții estetice și...
Prosport.ro
FOTO. Cum arată la 43 de ani Ileana Lazariuc, fosta noră a magnatului Ion Țiriac
Adevarul
Anul 2026, istoric pentru infrastructura României: autostrăzi complet finalizate și sute de kilometri pregătiți de inaugurare
Mediafax
Sfântul Nicolae și Legenda lui Moş Nicolae. Ce nume se sărbătoresc azi
Click
Monica Pop, dată afară din restaurant! Ireal ce i-a făcut un angajat medicului și prietenelor sale: „Bineînțeles că și ospătarii și ceilalți participanți, erau consternați”
Digi24
De ce Rusia nu va accepta pacea fără „Centura de Fortărețe” a Ucrainei - ultimul obstacol din calea armatei lui Putin în Donbas
Cancan.ro
Rodica Stănoiu, înmormântare stranie, fără preot. S-au cântat colinde în loc de veșnica pomenire.
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Un EXPERT spune că modelele lingvistice mari nu vor fi niciodată cu adevărat INTELIGENTE
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Un tratament comun pentru acnee a fost asociat cu un risc de schizofrenie cu 30% mai mic