Șoc pentru doi italieni care voiau să ajungă la Cracovia, dar s-au trezit la Craiova. Cum s-a produs încurcătura

Craiova / Sursa FOTO: Facebook
Publicat: 14/08/2022, 17:10
Actualizat: 14/08/2022, 19:18

Doi italieni dintr-o localitate de lângă Florența au avut parte de șocul vieții lor. Cei doi au cumpărat bilete de avion de la o agenție de turism din Florența cu destinația Cracovia, Polonia. Nu mică le-a fost însă uimirea când au descoperit că, de fapt, au aterizat în România, la Craiova.

Paola și Massimo, originari din regiunea Toscana, Italia, se așteptau să coboare din avion la Cracovia, în sudul Poloniei, unde erau așteptați de prietenii lor, însă au ajuns la peste 1.000 de kilometri depărtare, mai precis, la Craiova.

Confuzia s-a produs atunci când Massimo a mers să își procure două bilete de avion, pentru el și partenera sa Paola de la o agenție de turism din Florența, care a încurcat Cracovia cu Craiova, scrie Gazzettino del Chianti.

„Partenerul meu a mers la o agenție de turism din Florența pentru a cumpăra două bilete de avion spre Cracovia (Polonia), unde ne așteptau niște prieteni. În schimb, am plecat de pe aeroportul din Bologna și am ajuns la Craiova (România). La început ne-am amuzat de ceea ce ni s-a întâmplat, dar apoi ne-a deranjat situația”, a povestit Paola.

Încurcătura a venit din asemănarea celor două nume

„Am fost naivi, am crezut că „Craiova” este numele orașului Cracovia scris în poloneză. Am avut încredere și ne-am continuat călătoria în pace. Când am coborât din avion la aeroport și am realizat că suntem în România am avut un șoc!”, a mai spus ea.

După ce au contactat agenția de turism de la care au cumpărat biletele, cei doi au realizat că își vor petrece vacanța la Craiova.

„Ne-am cazat la un hotel în acest oraș, iar apoi vom încerca să ne organizăm pentru tot restul săptămânii.

Am trimis un mesaj agenției ieri după-amiază când am ajuns aici și ne-au spus că vor încerca să găsească o modalitate de a ne trimite la Cracovia. Dar ne-am interesat și este imposibil. Ar fi prea scump și am irosi pe drumuri prea mult timp pentru doar o săptămână de vacanță. Când ne vom întoarce în Italia vom clarifica totul cu cei de la agenția de turism”, au spus turiștii.

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
O profesoară s-a dus în Dubai ca să mediteze copiii miliardarilor. Un băiat i-a făcut...
Copiii lui Kate Middleton, pregătiți pentru moartea mamei lor 😢 George, Charlotte și Louis au...
FOTO. Imagini incendiare cu Cristina ICH! S-a răzbunat pe Piți jr. și s-a pozat într-un...
Simona Halep revine în Spania! Sportiva din România va evolua la Madrid Open
Liderul interlop Costel Corduneanu a murit în spital, în urma unei operații dificile la inimă
S-a aflat! Care e cauza morții lui Costel Corduneanu, unul dintre cei mai periculoși interlopi...
Mihaela Bilic, despre cele mai periculoase produse de consumat în timpul postului Paștelui: „Au potențial...
ANM a actualizat prognoza meteo pentru următoarele patru săptămâni. Iarna se întoarce la munte, cu...
Doliu în România! Vestea a picat ca un trăsnet! Adio, Adriana
Narcisa, presupusa iubită a tânărului mort în accidentul de la Deveselu, rupe tăcerea: „Nu mă...
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar...
TOP cele mai ieftine SUV-uri (RABLA 2024). Modelul SURPRIZĂ pe care toți românii îl caută
Alfa Romeo redenumeşte un model de SUV pentru a dezamorsa tensiunile cu Italia
Omul care a descoperit ADEVĂRUL despre evoluție, cu 100 de ani înaintea lui Darwin
Cutremur pentru Cioacă! Mama ELODIEI a recunoscut: A procedat bine
MARȚI Exclusiv: Lidia Buble de nerecunoscut. Cum s-a afișat artista pe Dorobanți.
Cine e și cum arată soția lui Costel Corduneanu. Grațiela a rămas văduvă la câteva...
Doliu în România! Vestea a picat ca un trăsnet! Adio, Adriana
Julia o acuză pe Roberta că o ironizează! Cele două fete își aruncă înțepături una...
Andreea Bălan, criticată dur de fani pentru felul în care se îmbracă: ”Nu mai sunt...
BANCUL ZILEI. După o petrecere, directorul își cheamă secretara: - Maricico ai vreun leac?