Bear Grylls le testează limitele unor actori celebrii, într-o nouă emisiune Discovery

Redactor:
Madalina Cerban
Bear Grylls le testează limitele unor actori celebrii, într-o nouă emisiune Discovery
Expertul în supraviețuire Bear Grylls le va testa limitele unor unor vedete de la Hollywood, precum Zac Efron, Ben Stiller și Channing Tatum, într-o nouă emisiune, care va fi difuzată de Discovery Channel, începând din 17 mai.

Noua emisiune, intitulată „Vedete în sălbăticie cu Bear Grylls”, va fi difuzată începând din 17 mai, în fiecare duminică, de la ora 21.00, pe Discovery Channel, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Actorii Zac Efron (cunoscut pentru rolul din filmul „Vecini de coșmar”), Ben Stiller („Viața secretă a lui Walter Mitty”), Channing Tatum („O altă adresă de pomină”) și Tom Arnold („Sons of Anarchy”), jucătorul din NFL (National Football League) Deion Sanders și Tamron Hall, prezentatoare MSNBC și una dintre gazdele programului TV „Today”, împreună cu aventurierul Bear Grylls își vor testa rezistența în mijlocul sălbăticiei.

 

 

În acest program TV alternativ, cu șase episoade de o oră, Bear Grylls invită cele șase vedete în zone izolate și sălbatice din întreaga lume, pentru o experiență unică de 48 de ore. De la salturile cu parașuta în Munții Catskill, până la coborârea în rapel pe stâncile din Utah și confruntarea cu ploaia torențială și vântul puternic din Scoția, Grylls și invitații săi celebri vor fi nevoiți să-și depășească limitele fizice și psihice pentru a ajunge cu bine la capătul călătoriei.

Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Communications, lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, care ajunge la aproape 3 miliarde de abonați în peste 220 de țări și teritorii. De peste 30 de ani, Discovery le oferă oamenilor posibilitatea de a-și explora universul și de a-și satisface curiozitatea, prin intermediul brandurilor sale globale de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, ID Xtra și Discovery Science, dar și prin intermediul unor produse și servicii comerciale și educaționale de top. De asemenea, din 2014, Discovery a preluat pachetul majoritar al Eurosport, liderul pan-regional în conținut sportiv din Europa, Asia Pacific, Orientul Mijlociu și Africa.

Inchide