Prima pagină » Magazin » Cât valorează cu adevărat un Like pe Facebook

Cât valorează cu adevărat un Like pe Facebook

Cât valorează cu adevărat un Like pe Facebook

Un „Like” dat pe Facebook valorează 174,17 dolari pentru compania sau brandul respectiv, valoare în creștere cu 28% față de anul 2010, informează Agerpres, care citează LiveScience.com.

Acest studiu, realizat de compania de studii sociale Syncapse, se bazează pe observarea a peste 2.000 de utilizatori de Facebook care au dat „Like” unui anumit brand și ține cont de anumiți factori precum cheltuielile de producție, loialitate, disponibilitatea de a recomanda acest produs, costul de achiziție a publicității și afinitatea față de marcă pentru a determina valoarea medie a unui fan pe Facebook.

Astfel, utilizatorii de Facebook cheltuiesc mai mulți bani nu doar pe mărcile cărora le dau „Like” (cu 116 dolari mai mult pe an decât cei care nu au dat „Like”) dar și în domeniul din care face parte respectiv marcă – 43% mai mult, chiar dacă nu au un nivel de venit mai mare decât ceilalți.

De asemenea, acești fani de pe Facebook sunt și cu aproximativ 18% mai satisfăcuți cu o anumită marcă decât ceilalți, și există o probabilitate cu 11% mai mare să continue să folosească respectiva marcă prin comparație cu cei care nu i-au dat „Like”.

Dacă dăm curs și vechii maxime că 20% dintre clienți reprezintă 80% din încasări (principiul lui Pareto), studiul sugerează că, cu cât pot fi izolate mai bine segmente cheie de clienți, cu atât mai relevant poate fi mesajul producătorului pentru a produce loialitate și pentru a-și mări profitul prin oferte targetate, mai scrie Agerpres.

Astfel, managerii de produse ar trebui să-și dorească să mențină un contact cât mai apropiat cu clienții de pe Facebook, să încerce să înțeleagă ce-i pasionează pe aceștia, să le solicite părerea și să le insufle sentimentul să respectivul produs le aparține și lor.

Sunt două motive pentru care managerii de produs ar trebui să curteze cu atenție grupul utilizatorilor de Facebook. Utilizatorii de Facebook care îți dau „Like” la un anumit produs sunt foarte activi pe site-urile de socializare și te promovează gratuit. Ei postează despre experiență plăcute cu anumite produse, promoții și reduceri de prețuri, dar nu se sfiesc să și critice atunci când produsul nu se ridică la așteptările lor.

Recomandarea video

Mediafax
Ce companii de stat au oferit prime de sărbători în 2025 și cât de mari au fost acestea. Care sunt campionii generozității
Digi24
Casetă metalică cu documente, descoperită sub talpa Cavalerului de pe acoperişul Castelului Corvinilor. Ce ascundea aceasta
Cancan.ro
ULTIMUL mesaj al lui Ion Drăgan. Ce a postat artistul, cu câteva ore înainte să moară
Prosport.ro
FOTO. Mădălina Ghenea le-a tăiat răsuflarea tuturor când a apărut așa la filmări
Adevarul
Mesajele subtile ale ambasadelor străine pentru România: amenințări din Rusia, prietenie din SUA, solidaritate din Franța
Mediafax
Visul unei femei, distrus de judecători: Nu poate avea copilul soțului decedat
Click
Horoscop săptămâna 26 decembrie - 1 ianuarie. Succes total la final de an pentru Scorpioni, schimbare majoră pentru Vărsători
Digi24
Scenariul care îl sperie pe J.D. Vance: armele nucleare ale Franței și Marii Britanii, controlate de politicieni islamiști „în 15 ani”
Cancan.ro
Ce mâncau Nicolae și Elena Ceaușescu în prima zi de Crăciun. Meniul strict era făcut cu o zi înainte
Ce se întâmplă doctore
Mihai Voropchievici avertizează: Această zodie este vizată de o forță malefică, pe final de 2025
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Prezentare video Renault Clio 6. Dacia Sandero va primi același motor de 1,8 litri ca și modelul francez
Descopera.ro
Misterul Triunghiului Bermudelor, posibil rezolvat! Ce au descoperit doi seismologi?
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ: – M-a pus dracu' să-mi iau păpușă gonflabilă inteligentă!
Descopera.ro
Femeile își dau seama mai repede atunci când cineva este bolnav, arată un studiu