Prima pagină » Sănătate » O familie din SUA a renunțat timp de un an la zahăr. Care au fost rezultatele

O familie din SUA a renunțat timp de un an la zahăr. Care au fost rezultatele

O familie din America a renunțat timp de un an la zahăr

Zahărul este considerat de unii medici chiar mai periculos decât fumatul. Studiile de specialitate au arătat că acest ingredient este responsabil de apariția bolilor de inimă sau a diabetului, afecțiuni considerate principalele cauze de deces, notează site-ul NPR.

Astfel, o familie din America a decis să se expună unui experiment inedit. Timp de un an de zile nu a mâncat deloc zahăr. Decizia a fost luată după Eve Schaub a observat că întreaga ei familie este lipsită de energie și se îmbolnăvea tot mai des.

„Am citit mai multe studii care arătau ca zahărul te afectează din mai multe puncte de vedere și am luat decizia să îl scot din dieta noastră. Dacă ne gândim că unul din trei americani este obez și că diabetul și bolile de inimă sunt principala cauză de deces în USA, cred ca am luat decizia bună”, a spus americanca.

Eve a eliminat toate alimentele care conțineau zahăr din meniul zilnic și și-a schimbat radical felul de a găti. La scurt timp au apărut și rezultatele noului stil de viață. Starea de sănătate a membrilor familiei s-a îmbunătățit la scurt timp după ce au renunțat la zahăr. „Fiica cea mica a ajuns să lipsească doar 2 zile de la școală într-un an pentru că nu s-a simțit bine, de la cele 18 de anul trecut”, a spus Eve.

Pentru a convinge și alte persoane felul în care ți se poate schimba viața dacă renunți la un singur ingredient, Eve a scris o carte, în care povestește toate schimbările pe care le-a observat pe parcursul acestui experiment inedit.

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Mario De Mezzo nu dă înapoi! Primarul Slatinei: „Dacă aș da timpul înapoi, aș lua aceleași decizii”
Digi24
„Un atac împotriva Federației Ruse”. Moscova amenință direct Republica Moldova
Cancan.ro
Motivul REAL pentru care Denise Rifai a fost înlocuită cu Cătălin Măruță la Antena 1
Prosport.ro
FOTO. Antonela, iubita mult mai tânără a milionarului Arpad Paszkany, în jacuzzi
Adevarul
Fata din Roșiori de Vede care a absolvit Harvard și lucrează la NATO. Povestea Laviniei Teodorescu: „M-aș întoarce oricând în România”
Mediafax
România, învinsă fără drept de apel de Franța! Tricolorii U16 se opresc în sferturile EuroBasket
Click
De ce a luat Emily Burghelea decizia de a se muta definitiv cu toată familia din România în Spania? Imagini exclusive din noua lor casă: „Nu am plecat pentru plajă”
Digi24
Noi informații despre accidentul mortal din centrul Brașovului. Ce s-ar fi întâmplat, de fapt, cu șoferul
Cancan.ro
Anna și pensionarul MApN s-au autodenunțat. Gestul de pe Transfăgărășan e pistol cu apă. Iubirea lor a trecut granița (și nu doar o dată)!
Ce se întâmplă doctore
Dieta cu două mese pe zi a Amandei Holden! Actrița își expune cu nonșalanță trupul perfect, la 55 de ani
Ciao.ro
De ce a lipsit Vierme de la reuniunea Animal X de la UNTOLD 2026. Explicația oferită de Șerban Copoț
Promotor.ro
Problema neașteptată a cablurilor pe bază de soia. Un șofer a plătit scump
Descopera.ro
Furnicile lucrează mai bine în grupuri mari, au aflat oamenii de știință
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Ieri m-am jucat cu soția de-a doctorița și pacientul!
Descopera.ro
UE s-ar putea extinde după 13 ani de pauză. Ce țară este foarte aproape de aderare?