Prima pagină » Sănătate » STUDIU. Ce trebuie să mănânci dacă vrei să faci un copil

STUDIU. Ce trebuie să mănânci dacă vrei să faci un copil

STUDIU. Ce trebuie să mănânci dacă vrei să faci un copil
Alimentele care fac parte din dieta mediteraneană cresc șansele unei femei de a rămâne însărcinată, după ce a făcut un tratament de fertilizare in vitro

Alimentele care fac parte din dieta mediteraneană cresc șansele unei femei de a rămâne însărcinată, după ce a făcut un tratament de fertilizare in vitro. La această concluzie a ajuns un grup de cercetători americani de la Școala de Sănătate Publică din cadrul Universității Harvard.

Astfel, avocado sau uleiul de măsline crește de peste trei ori șansele unei femei care apelează la fertilizare in vitro să rămână însărcinată, notează Daily Mail. Pentru a ajunge la această concluzie, savanții, coordonați de profesorul Jorge Chavarro, au monitorizat un grup de 147 de femei care au făcut un tratament de fertilizare in vitro la spitalul Genera, din Massachusetts.

Grăsimile monosaturate, cunoscute și sub numele de grăsimi „bune”, care se regăsesc în alimente precum avocado, uleiul de măsline, uleiul de floarea soarelui, nuci și semințe sunt recomandate mai ales femeilor care își doresc să devină mame, susțin oamenii de știință de la Harvard.

În urma monitorizării s-a constatat că femeile care aveau incluse în dieta zilnică alimente din dieta mediteraneană au înregistrat o rată de succes a FIV de 3,4 ori mai mare decât cele care nu mâncau fructe precum avocado.

Autorul studiului, Chavarro a precizat că rezultatele obținute sunt extrem de importante, deși specialiștii încă nu au descoperit explicația biologic pentru această combinație de succes. De asemenea, profesorul Chavarro recomandă și includerea peștelui în dieta femeilor, mai ales atunci când vor să devină mame.

„Avocado este cea mai bună sursă de grăsimi monosaturate. Acest fruct este bogat  în acizi grași Omega 3″, a menționat coordonatorul studiului.

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Alarmă pentru tineri: conservantul alimentar care apare în tot mai multe cazuri fatale
Digi24
Unul din cei mai importanți bancheri din Rusia are vești proaste pentru Putin. „Vom ajunge la o criză socială”
Cancan.ro
Imaginile verii de la mare! A “pupat” gardul și a lustruit Audiul. De fapt, “distracția” a avut loc în parcarea de la LOFT
Prosport.ro
„Doamna Diana, ne omorâți”. Imagini incendiare cu fosta soție a lui Claudiu Niculescu, în costum de baie
Adevarul
Câți ani de necontributivitate sunt asimilați pentru pensionare
Mediafax
A spart peretele și a rămas fără cuvinte! Ce a găsit un student valorează 9 milioane de euro
Click
Cum prepară Carmen Brumă înghețata cu cafea. Rețeta simplă, perfectă pentru zilele călduroase
Digi24
Cine sunt cele trei personalități din lume care pot călători fără pașaport. Explicațiile din spatele acestor excepții
Cancan.ro
Alertă seismică în România! Un nou cutremur a fost înregistrat în Vrancea
Ce se întâmplă doctore
Cum arată casa de 21 de milioane de dolari în care locuiesc Meghan Markle și Prințul Harry. „Este vindecător. Te simți liber”
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Motorina s-a ieftinit cu aproape 70 de bani. Ce prețuri afișează astăzi benzinăriile
Descopera.ro
Un studiu, în premieră, dezvăluie că doar o oră în plus de somn îi ajută pe studenți să aibă note mai bune
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BUBULINA: – Facem dragoste de trei ori pe săptămână!
Descopera.ro
Găurile negre mai vechi decât Big Bang-ul ar putea explica materia întunecată