Sponsorul Simonei Halep face spectacol pe Champs Élysées

Sponsorul Simonei Halep face spectacol pe Champs Élysées
Publicat: 01/06/2018, 10:02
Actualizat: 27/09/2018, 19:02

Cu localuri care te introduc într-o atmosferă strălucitoare, boemă, ca dintr-un alt univers. Iar noul sponsor tehnic al Simonei Halep reușește să impresioneze cu adevărat în acest paradis al cumpărăturilor.

Vectorii principali de imagine: Rafael Nadal și Maria Șarapova – doi dintre câștigătorii de la Paris care se află în palmaresul uriașului concern american. Magazinul Nike de pe Champs Élysées se întinde pe trei etaje. Și dacă nu te-a impresionat faptul că întreg bulevardul care te duce de la Arcul de Triumf către Place de la Concorde este decorat cu sute de steaguri care anunță turneul de la Roland Garros, când ajungi în fața magazinului american nu ai nicio șansă să treci pur și simplu mai departe.

Sloganul anului – Love is bold. Maria – cu două trofee la Paris. Nadal cu zece. Cei doi apar într-o secvență video ce rulează încontinuu deasupra vitrinei. Oamenii se opresc. Fac fotografii. Live-uri. Și clipuri video. În vitrină, doar tenis se vede. Zero fotbal. Zero baschet. Zero atletism.

Intri. Sesizezi imediat DJ-ul care mixează muzică în buza magazinului. Muzică alertă. Ca pentru o pauză dintr-un meci de tenis sau ca pentru un streetbattle cu baschetbaliști. Dar asta doar pentru o clipă. Pentru că ochii îți cad imediat pe colțul special creat pentru Roland Garros.

În stânga, două postere uriașe, cu Nadal și Șarapova, îți îndreaptă privirea către alte ecrane pe care sunt proiectate imaginile campaniei. Pantofii sport ai ibericului, cu inscripția Rafa și logo-ul aidoma unor cornițe de taur, pe albastrul marin, intens, ales pentru ediția 2018 a French Open-ului, sunt frumos așezați. De partea cealaltă a culoarului creat, stă modelul de pantof purtat și de Simona Halep, cu negrul care creează contrast cu nuanța selectată de americani pentru această ediție a Grand Slam-ului parizian. Șarapova a evoluat cu un model similar, dar ușor diferit.

Surprinzător, perechea de încălțăminte feminină este mai scumpă cu zece euro decât cea din linia lui Nadal. 140 de euro, față de 130 de euro cei ai ibericului.

Parterul magazinului este dedicat tenisului, în partea din față. În spate, spre casele de marcat, este o zonă a baschetului. Un nivel mai jos – vine fotbalul. Sus – este în principal raionul copiilor.

Tricourile lui Nadal costă 75 de euro, fie că este modelul portocaliu purtat pe zgură de la Monte Carlo, până la Roma, fie că este echipamentul pentru Paris și Roland Garros. La fel de mult costă și tricoul din linia personalizată a lui Roger Federer, chiar dacă elvețianul nu s-a murdărit anul acesta de zgură – cum nu o făcuse nici în 2017.

Pentru a te îmbrăca la fel ca Simona Halep, trebuie să scoți din buzunar 105 euro. 50 de euro costă fusta, 5 euro în plus – maioul purtat de numărul unu mondial la meciul de debut de la Paris, de miercuri, împotriva americancei Alison Riske (detalii despre meci AICI). Pentru a te îmbrăca la fel ca Șarapova, cu rochia îndrăzneață a acesteia, scoți din portofel 120 de euro. Ca Serena Williams nu te poți îmbrăca, pentru că varianta de costum cat women ales de americancă, negru, cu un cordon roșu în talie, nu este disponibil (detalii AICI despre inedita apariție a celei mai titrate jucătoare de tenis).

Tot pe Champs Élysées, dar de partea cealaltă a străzii, găsești magazinul Lacoste. Acolo, este teritoriul lui Novak Djokovic. Tricoul în care sârbul a apărut pe terenul de la Roland Garros este mai scump decât cel al lui Nadal – cu 20 de euro. Un exemplar costă 95 de euro în magazinul Crocodilului. La câțiva zeci de metri distanță, este magazinul Adidas, cel care însă are reprezentanță și în complexul de la Roland Garros și care își face reclamă în principal în apropierea terenurilor.