Prima pagină » Știri » Campania Gândul „Why don’t you come over”, premiată cu aur la AdStars 2013

Campania Gândul „Why don’t you come over”, premiată cu aur la AdStars 2013

Campania Gândul
Un juriu internațional format din directori de creație din întreaga lume și condus la secțiunea PR de Rafe Ring, CMO al Global Insights Group, a acordat medalia de aur campaniei "Why Don't You Come Over?", la AdStars 2013. Campania a mai fost selectată pe lista scurtă în același festival la încă trei categorii: Effectiveness, Direct și PSA (Public Service Announcements).

Un juriu internațional format din directori de creație din întreaga lume și condus la secțiunea PR de Rafe Ring, CMO al Global Insights Group, a acordat medalia de aur campaniei „Why Don’t You Come Over?”, la AdStars 2013, unul dintre cele mai importante festivaluri de profil din lume. Campania a mai fost selectată pe lista scurtă în același festival la încă trei categorii: Effectiveness, Direct și PSA (Public Service Announcements).

Aurul obținut plasează campania într-o companie selectă de lucrări precum „Bridge of Life” pentru Samsung Life Insurance din Coreea de Sud sau  „My blood is red and black” pentru Hemoeba/Esporte Club Victoria din Brazilia, premiate cu multiple trofee prestigioase anul acesta.

Performanța din Asia vine la câteva luni după cele două titluri de Finalist, obținute în cadrul Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, tot în secțiunea Public Relations.

Mihai Gongu, Director de Creație al GMP: „Mă bucură foarte tare trofeul, dar cel mai important premiu rămâne pentru mine faptul că este prima campanie românească care a avut un articol dedicat în Time Magazine. Mi-ar fi plăcut să primim Grand Prix-ul și cei 10.000 de dolari, pe care să-i investim într-o campanie nouă pentru România.”

„Este un premiu pe care îl merită românii, cei care au înțeles că este timpul să venim cu un răspuns, care au preluat campania începută de GMP și Gândul.info și au transformat-o într-o cauză personală. Sper să îi avem alături în continuare pentru că nu plănuim să ne oprim.” declară Claudiu Pândaru, director editorial gândul.

Ad Stars este unul din festivalurile de publicitate importante la nivel mondial, adunând anul acesta peste 12.000 de înscrieri din 59 de țări. Este singurul festival generalist care premiază câștigătorii premiilor Grand Prix cu cecuri în valoare de 10.000 USD.

An de an, festivalul a reușit să aducă în juriu nume de prestigiu, în 2013 cea mai de seamă personalitate fiind legendarul publicitar francez Jacques Seguela, Vice President & Chief Creative Officer, Havas Worldwide.

Inițiată de GMP Advertising și gândul și continuată cu ajutorul Webstyler, campania „Why Don”t You Come Over?” a pornit ca un răspuns prompt și plin de umor la campania „You won’t like it here!”, plănuită de guvernul britanic. Inițiativa, popularizată de The Guardian, se adresa românilor și bulgarilor, pentru a-i determina pe cetățenii celor două state să nu vină în Marea Britanie începând cu 1 ianuarie 2014 când se vor ridica restricțiile pe piața muncii. În doar două săptămâni, campania s-a răspândit în întreaga lume și a arătat străinilor ca românii pot fi și subiectul unor știri pozitive în media internațională.

Campania a crescut semnificativ numărul de cititori gândul și rata de engagement a paginii Facebook/gândul, dar mult mai important, a devenit peste noapte una din cele mai importate campanii de imagine pentru România. Sute de publicații din întreaga lume, inclusiv cele mai prestigioase titluri americane și europene precum Time Magazine, Boston.com, Financial Times, The Economist, The Independent, El Mundo, Le Figaro, El Pais, Der Spiegel, The Huffington Post, agenții de presă ca Reuters și Associated Press și posturi TV și radio cum ar fi BBC, Channel 4, Arte și ZDF au menționat gratuit campania.

Parlamentarul laburist Keith Vaz, șeful comisiei pe probleme de imigrație din Parlamentul Britanic a menționat campania în Parlamentul Regatului Unit și a venit să discute cu autoritățile române. Jurnaliștii de la Daily Mirror au venit în România și au mărturisit în articolele lor că toate mesajele gândul despre România sunt cât se poate de adevărate.
 

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
24 de ore de Cod roșu în Carpații Meridionali și de Curbură. Rafale de 120 km / h
Digi24
Ceasuri Rolex, lingouri de aur și o diplomație „decimată din interior”. Cum funcționează politica externă a Americii în era Trump 2.0
Cancan.ro
Alex Bodi continuă scandalul aprins cu Ramona Olaru! Musculosul nu se lasă: 'O să aduc eu amintiri de la Agronomie când
Prosport.ro
FOTO. Natalia Mateuț, spectaculoasă de ziua ei. Apariție rară a tatălui ei, legendarul Dorin Mateuț
Adevarul
Marea hidrocentrală Lotru–Ciunget, capodopera energetică ascunsă în Carpați. A fost numită cea mai grandioasă din Europa
Mediafax
Un incident apare din ce în ce mai des în avioanele de pasageri. Ce fac unii călători și cum reacționează personalul
Click
Horoscop săptămâna 26 decembrie - 1 ianuarie. Succes total la final de an pentru Scorpioni, schimbare majoră pentru Vărsători
Digi24
Care este mâncarea preferată a lui Nicușor Dan. Mirabela Grădinaru: „Nu ajung să ating calitatea sau gustul mâncării din copilărie”
Cancan.ro
'Uraganul de iarnă' a făcut ravagii în România! Zonele în care vine iar prăpădul: vijelii și rafale de vânt de până la 180 km/h
Ce se întâmplă doctore
Mihai Voropchievici avertizează: Această zodie este vizată de o forță malefică, pe final de 2025
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Nemții au desenat viitoarea Dacia C-Neo. Viziunea unui tuner axat pe modelele mărcii
Descopera.ro
Ce lichide să nu verși niciodată în chiuvetă și de ce?
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ: – M-a pus dracu' să-mi iau păpușă gonflabilă inteligentă!
Descopera.ro
Cafeaua are beneficii surprinzătoare pentru persoanele cu boli mintale severe