Campania Gândul „Why don’t you come over”, premiată cu aur la AdStars 2013

Campania Gândul Why don't you come over, premiată cu aur la AdStars 2013
Publicat: 02/09/2013, 20:17
Actualizat: 30/07/2014, 01:14

Un juriu internațional format din directori de creație din întreaga lume și condus la secțiunea PR de Rafe Ring, CMO al Global Insights Group, a acordat medalia de aur campaniei „Why Don’t You Come Over?”, la AdStars 2013, unul dintre cele mai importante festivaluri de profil din lume. Campania a mai fost selectată pe lista scurtă în același festival la încă trei categorii: Effectiveness, Direct și PSA (Public Service Announcements).

Aurul obținut plasează campania într-o companie selectă de lucrări precum „Bridge of Life” pentru Samsung Life Insurance din Coreea de Sud sau „My blood is red and black” pentru Hemoeba/Esporte Club Victoria din Brazilia, premiate cu multiple trofee prestigioase anul acesta.

Performanța din Asia vine la câteva luni după cele două titluri de Finalist, obținute în cadrul Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, tot în secțiunea Public Relations.

Mihai Gongu, Director de Creație al GMP: „Mă bucură foarte tare trofeul, dar cel mai important premiu rămâne pentru mine faptul că este prima campanie românească care a avut un articol dedicat în Time Magazine. Mi-ar fi plăcut să primim Grand Prix-ul și cei 10.000 de dolari, pe care să-i investim într-o campanie nouă pentru România.”

„Este un premiu pe care îl merită românii, cei care au înțeles că este timpul să venim cu un răspuns, care au preluat campania începută de GMP și Gândul.info și au transformat-o într-o cauză personală. Sper să îi avem alături în continuare pentru că nu plănuim să ne oprim.” declară Claudiu Pândaru, director editorial gândul.

Ad Stars este unul din festivalurile de publicitate importante la nivel mondial, adunând anul acesta peste 12.000 de înscrieri din 59 de țări. Este singurul festival generalist care premiază câștigătorii premiilor Grand Prix cu cecuri în valoare de 10.000 USD.

An de an, festivalul a reușit să aducă în juriu nume de prestigiu, în 2013 cea mai de seamă personalitate fiind legendarul publicitar francez Jacques Seguela, Vice President & Chief Creative Officer, Havas Worldwide.

Inițiată de GMP Advertising și gândul și continuată cu ajutorul Webstyler, campania „Why Don”t You Come Over?” a pornit ca un răspuns prompt și plin de umor la campania „You won’t like it here!”, plănuită de guvernul britanic. Inițiativa, popularizată de The Guardian, se adresa românilor și bulgarilor, pentru a-i determina pe cetățenii celor două state să nu vină în Marea Britanie începând cu 1 ianuarie 2014 când se vor ridica restricțiile pe piața muncii. În doar două săptămâni, campania s-a răspândit în întreaga lume și a arătat străinilor ca românii pot fi și subiectul unor știri pozitive în media internațională.

Campania a crescut semnificativ numărul de cititori gândul și rata de engagement a paginii Facebook/gândul, dar mult mai important, a devenit peste noapte una din cele mai importate campanii de imagine pentru România. Sute de publicații din întreaga lume, inclusiv cele mai prestigioase titluri americane și europene precum Time Magazine, Boston.com, Financial Times, The Economist, The Independent, El Mundo, Le Figaro, El Pais, Der Spiegel, The Huffington Post, agenții de presă ca Reuters și Associated Press și posturi TV și radio cum ar fi BBC, Channel 4, Arte și ZDF au menționat gratuit campania.

Parlamentarul laburist Keith Vaz, șeful comisiei pe probleme de imigrație din Parlamentul Britanic a menționat campania în Parlamentul Regatului Unit și a venit să discute cu autoritățile române. Jurnaliștii de la Daily Mirror au venit în România și au mărturisit în articolele lor că toate mesajele gândul despre România sunt cât se poate de adevărate.

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
O femeie de 60 de ani, cu un aspect uluitor de tânăr, a câștigat un...
Gestul făcut de Alexandru Ciucu față de Alina Sorescu, după ce și-a ascuns relația paralelă...
FOTO. Face o avere din imaginile cu ea: apariție controversată a jucătoarei de fotbal!
Simona Halep revine în Spania! Sportiva din România va evolua la Madrid Open
Replica ironică a unui general finlandez, după ce Rusia a amenințat că va trimite rachete...
Umilită din cauza listei de cumpărături! Ce a pățit Lili din Iași, după ce a...
Alimentul pe care Nadia Comăneci îl mănâncă zilnic, imediat cum se trezește. Dieta de nota...
Mister în Slănic Prahova, după ce o stradă s-a surpat din senin. Craterul se măreşte...
Știrea momentului despre Iliescu! Breaking news!
Ana Maria, tânăra ucisă în Orhei, ar fi ieșit din casa presupusului criminal pe picioarele...
Wow sau Bau? Cât de mult le-a schimbat operaţiile estetice pe vedetele din România
China ne bate și la diesel! A creat un motor REVOLUȚIONAR
USR a depus plângere pentru grup infracţional organizat împotriva „caracatiţei lui Piedone”
Semnal CIUDAT de la o galaxie DIN APROPIERE! Cercetătorii din toată lumea l-au primit
Legea se schimbă în toată România. Decizie pentru părinții care au copii
Cât costă cea mai ieftină înmormântare organizată de „Regina Întunericului”. Suma este accesibilă pentru toate...
Turistă sfârtecată de urs pe Transfăgărășan! Scosese mâna pe geam ca să...
Getuța Sterp, mesaj pentru urmăritorii care spun că prețurile produselor de la stână sunt scumpe....
Cansu Dere, motivul pentru care a luat o pauză de la aparițiile pe micile ecrane
BANCUL ZILEI. Polițistul la stomatolog: - Măseaua este moartă! Îi punem coroană?
Oamenii de știință din domeniul energiei dezleagă misterul strălucirii aurului