Prima pagină » Magazin » Berea consumată cu moderație este bună pentru inimă

Berea consumată cu moderație este bună pentru inimă

Berea consumată cu moderație este bună pentru inimă
Berea băută cu moderație face bine inimii, spun oamenii de știință greci, care au descoperit că o cantitate de 400 de mililitri consumată zilnic are un efect benefic asupra vaselor de sânge, informează dailymail.co.uk.

Berea băută cu moderație face bine inimii, spun oamenii de știință greci, care au descoperit că o cantitate de 400 de mililitri consumată zilnic are un efect benefic asupra vaselor de sânge, informează dailymail.co.uk.

Acest efect benefic nu a fost descoperit însă la berea fără alcool.

Cercetătorii greci de la Universitatea Harokopio din Atena, autorii acestui studiu, au descoperit că circulația sângelui este îmbunătățită la câteva ore de la consumarea a două treimi de halbă de bere.

Această descoperire susține studii anterioare potrivit cărora consumul moderat de bere menține sănătatea inimii. Consumul zilnic al unei halbe de bere poate reduce riscul de infarct și atac cerebral cu 30%.

Cercetătorii greci au efectuat acest studiu pe 17 persoane nefumătoare, cu vârste între 25 și 35 de ani. Fiecare dintre voluntari a fost examinat din punct de vedere cardiovascular la o oră sau două după consumarea unei cantități de 400 de mililitri de bere – echivalentul a două treimi de halbă. Aceleași persoane au fost testate după ce au băut aceeași cantitate de bere fără alcool, precum și un pahar mic de vodcă (50 de mililitri).

Cercetătorii au măsurat ușurința cu care sângele circulă prin artere și elasticitatea aortei.

Rezultatele studiului, prezentate în publicația Nutrition, arată că toate aceste băuturi au efecte benefice asupra circulației sangvine, dar berea este cea mai eficientă. Cercetătorii au mai spus că beneficiile sunt datorate combinației de alcool și antioxidanți din bere.

Tipurile de bere închise la culoare sunt mai bune pentru sistemul circulator decât cele blonde.

Deși alcoolul consumat în exces are efecte negative asupra sănătății, consumul moderat de bere și vin protejează sistemul circulator.

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Mediafax
OANA GHEORGHIU și-a făcut ”autodenunțul” pe Facebook: ”Sunt vinovată”
Digi24
EXCLUSIV Ciprian Ciucu: „E mica mea plăcere să spun că PSD a adus țara în situația asta. Partidul va fi din ce în ce mai irelevant”
Cancan.ro
Meteorologii Accuweather anunță o lună iulie cum nu prea a mai fost. Fenomene meteo ciudate în București
Prosport.ro
FOTO. A apărut într-un costum de baie neobișnuit și a fost făcută praf!
Adevarul
Drogul care l-ar fi ucis pe rezidentul de la Floreasca. Criminologul Vlad Zaha: „O cantitate cât sămânța de susan te poate ucide”
Mediafax
ATENȚIE! Dacă partenerul îți spune des aceste fraze, relația ar putea fi în pericol
Click
Shakira, apariție electrizantă la deschiderea Campionatului Mondial 2026. Ținuta purtată de artistă a făcut furori
Digi24
Forțele ucrainene au publicat imagini cu un atac asupra unui pod din Armiansk. 50 de camioane cu combustibil, luate prin surprindere
Cancan.ro
Fratele de suflet al lui Florin Salam și al lui Adi Minune a murit în mașină! Ce s-a întâmplat în ultimele clipe din viața muzicianului
Ce se întâmplă doctore
Victoria Beckham mănâncă de 25 de ani aceeași mâncare. Dieta strictă pe care soțul ei spune că o respectă aproape fără excepție
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
De ce rămâne Skoda Octavia una dintre favoritele românilor?
Descopera.ro
Care este cea mai veche limbă încă vorbită în zilele noastre?
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Măi Bulă, soțul meu se întoarce într–o oră!
Descopera.ro
Un expert avertizează că tinerii își pierd rapid capacitatea de a citi