Prima pagină » Magazin » STUDIU. Berea fără alcool poate contribui la creșterea nivelului de antioxidanți din laptele matern

STUDIU. Berea fără alcool poate contribui la creșterea nivelului de antioxidanți din laptele matern

STUDIU. Berea fără alcool poate contribui la creșterea nivelului de antioxidanți din laptele matern
Berea, băută în perioadele de alăptare, poate contribui la creșterea nivelului de antioxidanți din laptele matern

Berea, băută în perioadele de alăptare, poate contribui la creșterea nivelului de antioxidanți din laptele matern. Cu o singură condiție însă: să fie fără alcool. La această concluzie au ajuns oamenii de știință de la Universitatea din Valecia și experții de la Spitalul Universitar Dr. Peset. 

„Fabricată din aceleași ingrediente naturale specifice berii, varianta fără alcool a celebrei băuturi prezintă însă și marele avantaj de a putea fi băută în orice moment al zilei. Mai mult, poate fi băută chiar în timpul sarcinii sau în perioada de alăptare a bebelușilor. Rezultatele studiului sunt fără îndoială interesante și explicabile dacă e să luam în considerare doar calitățile hameiului. Un singur lucru aș dori să mai adaug, o informație cred prețioasă pentru mamele care preferă această băutură și care doresc să își mențină silueta: berea fără alcool are și un nivel caloric scăzut, de doar 18 kcal/ 100 ml”, spune dr. Corina Zugravu, președintele Centrului de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție.

Consumul de bere fără alcool poate optimiza nivelul antioxidanților din laptele matern. Aceasta este principala concluzie a studiului condus de către dr. Pilar Codoner, șefa departamentului de Pediatrie din cadrul Spitalului „Dr. Peset” din Valencia și dr. Victoria Valls, cercetator în cadrul Universității din Valencia. Studiul a fost realizat cu ajutorul a 80 de mame aflate în perioada alăptării, dintre care jumătate au urmat o dietă obișnuită, în timp ce restul au avut un supliment de 2 beri fără alcool pe zi, timp de 30 de zile.

Pe durata studiului a fost determinat nivelul antioxidanților din laptele matern în trei momente diferite ale alăptării în funcție de starea de maturitate (la începutul studiului, după 15 zile și în final după 30 de zile). Astfel, s-a observat o diminuare a activității antioxidante pe măsură ce laptele matern se maturizează, totuși, mamele care și-au completat dieta cu bere fără alcool au manifestat o scădere mai mică și mai lentă. În urma experimentului s-a constatat că îmbogățirea dietei cu bere fără alcool poate mări cu până la 30% nivelul antioxidanților din laptele matern.

De asemenea, studiul a relevat că atât mamele care au urmat dieta îmbogățită cu bere fără alcool, cât și bebelușii acestora pot prezenta probleme mai mici în cadrul procesului de oxidare celulară și o creștere a nivelului de antioxidanți din sânge.

Consumul moderat de bere trebuie completat de un stil de viață sănătos și o alimentație corespunzătoare, atrag atenția membrii Centrului de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție.

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Mediafax
Alarmă pentru tineri: conservantul alimentar care apare în tot mai multe cazuri fatale
Digi24
Unul din cei mai importanți bancheri din Rusia are vești proaste pentru Putin. „Vom ajunge la o criză socială”
Cancan.ro
Imaginile verii de la mare! A “pupat” gardul și a lustruit Audiul. De fapt, “distracția” a avut loc în parcarea de la LOFT
Prosport.ro
„Doamna Diana, ne omorâți”. Imagini incendiare cu fosta soție a lui Claudiu Niculescu, în costum de baie
Adevarul
Câți ani de necontributivitate sunt asimilați pentru pensionare
Mediafax
A spart peretele și a rămas fără cuvinte! Ce a găsit un student valorează 9 milioane de euro
Click
Nicușor Dan, apariție surpriză la Făgăraș. Ținuta în care a fost surprins președintele
Digi24
Cine sunt cele trei personalități din lume care pot călători fără pașaport. Explicațiile din spatele acestor excepții
Cancan.ro
Alertă seismică în România! Un nou cutremur a fost înregistrat în Vrancea
Ce se întâmplă doctore
Cum arată casa de 21 de milioane de dolari în care locuiesc Meghan Markle și Prințul Harry. „Este vindecător. Te simți liber”
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Motorina s-a ieftinit cu aproape 70 de bani. Ce prețuri afișează astăzi benzinăriile
Descopera.ro
Un meteorit marțian rar păstrează indicii nemaivăzute despre interiorul Planetei Roșii
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BUBULINA: – Facem dragoste de trei ori pe săptămână!
Descopera.ro
Carol al II-lea și capcana germană. De ce apropierea de Hitler nu a putut salva România