Un bărbat din Botoșani, administrator al unei firme, a comandat de pe internet un sistem All-in-One în valoare de 5.000 de lei. Când a primit comanda de la curier a avut parte însă de o surpriză neplăcută.
All-in-One PC sau All-in-One Desktop este acel tip de computer care are toate componentele hardware și monitorul încorporate într-o carcasă comună, astfel încât întregul PC este conținut într-o singură unitate.
Pe 14 octombrie 2021, bărbatul a fost sunat de curier pentru a ridica pachetul. Cum nu putea în acel moment să se întâlnească pentru livrare, a reprogramat-o peste o oră.
Între timp însă, agentul de curierat l-a sunat din nou și i-a transmis că a terminat livrările și că transportă din nou coletul la sediul companiei, situat la marginea orașului Botoșani.
În aceeași zi, administratorul firmei în cauză s-a deplasat la respectivul punct de predare și a preluat pachetul.
După câteva ore a desfăcut coletul și a constatat cu stupoare că All-in-One – ul este spart. Computerul era pur și simplu crăpat pe jumătate din ecran, ca și cum ar fi fost izbit de ceva.
:format(webp):quality(80)/https%3A%2F%2Fwww.gandul.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F12%2FWhatsApp-Image-2022-12-16-at-16.05.02-1-1-1280x960.jpeg)
Atunci a contactat din nou site-ul omline de unde comandase computerul și la cererea clientului compania a trimis un agent de la o altă firmă de curierat, care în ziua a ridicat computerul în aceeași zi.
Clientul a avut posibilitatea de a opta între a primi banii înapoi în cont, deoarece plătise online în avans marfa, și un voucher egal cu valoarea bunului pe care îl achiziționase și a ales pentru prima variantă, scrie botosaneanul.ro.