Prima pagină » Actualitate » Ce se întâmplă, de fapt, dacă bei bere și mănânci pâine în fiecare zi

Ce se întâmplă, de fapt, dacă bei bere și mănânci pâine în fiecare zi

Ce se întâmplă, de fapt, dacă bei bere și mănânci pâine în fiecare zi

Trei alimente de care ne temem atunci când avem probleme cu greutatea ne pot aduce de fapt un aport important pentru sănătatea noastră.

Un studiu al cercetătorilor de la Universitatea California din San Diego, Statele Unite ale Americii, arată că trei alimente considerate „periculoase” pentru că aduc un aport foarte mare de calorii ar fi de fapt sănătoase pentru corpul nostru.

Este vorba de trei alimente de care ne ferim atunci când vrem să slăbim, sau pe care unii dintre noi le consumăm zilnic: pâinea, berea și vinul, mai ales că au multe calorii, alcool și gluten.

Ei bine, oamenii de știință spun că aceste trei alimente au ceva în comun. Este vorba de drojdia Saccharomyces cerevisiae, care este foarte bogată în proteine și vitamine sau minerale.

Berea, consumată cu moderație, combate insomnia

Acest tip de drojdie poate reduce colesterolul și îmbunătățește sănătatea cardiovasculară, având și proprietăți antioxidante.

Datorită hameiului 100% natural folosit la fabricarea ei, consumul moderat de bere poate contribui la atenuarea episoadelor de insomnie. Pe lângă conținutul său de antioxidanți, hameiul eliberează și o substanță numită carbonil dimetilvinil, cunoscută pentru efectul sedativ și de relaxare. Astfel, în combinație cu alte componente ale berii, precum vitamina B2 și acidul nicotinic, hameiul ajută la o instalare mai rapidă a stării de somnolență.

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Vestea serii pentru șoferi: motorina se ieftinește de la miezul nopții
Digi24
Mesaje de „La mulți ani” pentru Sfânta Maria 2026: Urări pe care să le trimiți sărbătoriților pe 15 august
Cancan.ro
Alertă seismică în România! Un nou cutremur a fost înregistrat în Vrancea
Prosport.ro
„Doamna Diana, ne omorâți”. Imagini incendiare cu fosta soție a lui Claudiu Niculescu, în costum de baie
Adevarul
Care sunt șansele ca R. Moldova să renunțe la independență pentru a intra în UE. Scenariul unirii cu România, analizat de presa internațională
Mediafax
A spart peretele și a rămas fără cuvinte! Ce a găsit un student valorează 9 milioane de euro
Click
Ce a vorbit Dan Alexa cu Alina Pușcău după ce boala s-a agravat. „Să ne rugăm pentru ea că e mult mai greu”
Digi24
Cum a pregătit Rusia „trupe de șoc” care să creeze haos în Rep. Moldova: Un plan pus la cale din „Silicon Valley”-ul Kremlinului
Cancan.ro
Cu ce se ocupă acum pensionarul de pe Transfăgărășan? Incidentul deosebit de GRAV care l-a retrogradat din funcție. Avem detalii 💣
Ce se întâmplă doctore
Cum arată casa de 21 de milioane de dolari în care locuiesc Meghan Markle și Prințul Harry. „Este vindecător. Te simți liber”
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Afecțiuni medicale din cauza cărora șoferii pot ajunge la închisoare. Problema e tratamentul, nu boala
Descopera.ro
Un studiu, în premieră, dezvăluie că doar o oră în plus de somn îi ajută pe studenți să aibă note mai bune
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BUBULINA: – Facem dragoste de trei ori pe săptămână!
Descopera.ro
Noua eră a secetei: râurile din Europa care au secat pentru prima dată