Prima pagină » Actualitate » Cât va dura călătoria cu TRENUL pe ruta Bucureşti Nord – Giurgiu. Noul pod feroviar de la Grădiştea se redeschide circulaţiei pe 1 iunie

Cât va dura călătoria cu TRENUL pe ruta Bucureşti Nord – Giurgiu. Noul pod feroviar de la Grădiştea se redeschide circulaţiei pe 1 iunie

Cât va dura călătoria cu TRENUL pe ruta Bucureşti Nord - Giurgiu. Noul pod feroviar de la Grădiştea se redeschide circulaţiei pe 1 iunie

Noul pod feroviar de la Grădiştea va redeschis circulaţiei pe 1 iunie, anunţă CFR Infrastructură. Astfel, legătura feroviară între Capitală şi sudul reţelei, pe ruta directă Bucureşti Nord – Bucureşti Progresu – Vidra – Grădiştea – Comana – Giurgiu (şi retur), va dura aproximativ 2 ore.

„Sâmbătă, 1 iunie 2024, redeschidem circulaţia pe noul pod feroviar din localitatea Grădiştea, iar legătura feroviară între Capitală şi sudul reţelei, pe ruta directă Bucureşti Nord – Bucureşti Progresu – Vidra – Grădiştea – Comana – Giurgiu (şi retur), va dura circa 2 ore! Cele şapte perechi de automotoare Siemens Desiro ale operatorului naţional vor circula pe ruta directă Bucureşti – Grădiştea – Giurgiu, şi retur, cu 12 opriri pe întregul traseu, iar o călătorie va dura circa 40 de minute între Gara de Nord şi Gara Progresu, iar de la Gara Progresu la Giurgiu, circa 80 de minute”, au explicat reprezentanţii CFR Infrastructură.

Lucrările pentru reconstrucţia podului feroviar peste râul Argeş, situat între Vidra şi Comana, au fost incluse în Lotul I al obiectivului de investiţii Modernizarea liniei CF Bucureşti – Giurgiu Nord Frontieră, în contextul în care restabilirea legăturii directe pe calea ferată între Bucureşti şi Giurgiu era prioritară, arată news.ro.

Investiţiile pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare pe relaţia Bucureşti – Giurgiu Nord Frontieră continuă cu lotul 2, care cuprinde lucrările de modernizare a liniei de cale ferată pe tronsonul Bucureşti Progresu – Jilava – Giurgiu Nord Frontieră, fără intervalul Vidra – Comana (Lotul I), electrificarea în totalitate (inclusiv intervalul Vidra – Comana), o variantă nouă de traseu cu un viaduct în zona Daia, dublarea liniei între Daia şi Frăţeşti, precum şi lucrări de semnalizare, prin implementarea sistemului ERTMS, o investiţie în valoare estimată de 2,25 miliarde lei, lansată deja în licitaţie, cu termen de depunere a ofertelor pe data de 1 iulie 2024.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Marele pierzător al acestor alegeri
Digi24
Sondaj INSCOP rezultate alegeri București 2025. Ciprian Ciucu îl devansează clar pe Daniel Băluță. Cum stau ceilalți candidați
Cancan.ro
Motivul real pentru care Mirabela Grădinaru nu a votat. Răspunsul BIZAR oferit de Nicușor Dan
Prosport.ro
FOTO. Cea mai frumoasă fotbalistă din lume a primit o ofertă de nerefuzat
Adevarul
Trucul românesc care reduce cheltuielile de iarnă. „Am 21 de grade în casă și nu am dat drumul la căldură”
Mediafax
EXIT-POLL Alegeri Primăria București 2025. CURS: Ciucu 32,7% Băluță 26,3% Alexandrescu 20,2% Drulă 12,8%. INSCOP: Ciucu: 31,7%, Băluță 26,1%, Alexandrescu 21,1%
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
Rezultate exit-poll, alegeri București 2025. Diferență de 6 procente între primele două locuri, cum arată clasamentul
Cancan.ro
Și-a părăsit iubita medic pentru Rodica Stănoiu! Noi detalii despre 'puiuțul' fostei ministrese a Justiției
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Cel mai bătrân STRĂMOȘ al RECHINILOR înota în apele Australiei pe vremea dinozaurilor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Efectul surprinzător al gazului ilariant împotriva depresiei severe