Prima pagină » Actualitate » Cât va dura călătoria cu TRENUL pe ruta Bucureşti Nord – Giurgiu. Noul pod feroviar de la Grădiştea se redeschide circulaţiei pe 1 iunie

Cât va dura călătoria cu TRENUL pe ruta Bucureşti Nord – Giurgiu. Noul pod feroviar de la Grădiştea se redeschide circulaţiei pe 1 iunie

Cât va dura călătoria cu TRENUL pe ruta Bucureşti Nord - Giurgiu. Noul pod feroviar de la Grădiştea se redeschide circulaţiei pe 1 iunie

Noul pod feroviar de la Grădiştea va redeschis circulaţiei pe 1 iunie, anunţă CFR Infrastructură. Astfel, legătura feroviară între Capitală şi sudul reţelei, pe ruta directă Bucureşti Nord – Bucureşti Progresu – Vidra – Grădiştea – Comana – Giurgiu (şi retur), va dura aproximativ 2 ore.

„Sâmbătă, 1 iunie 2024, redeschidem circulaţia pe noul pod feroviar din localitatea Grădiştea, iar legătura feroviară între Capitală şi sudul reţelei, pe ruta directă Bucureşti Nord – Bucureşti Progresu – Vidra – Grădiştea – Comana – Giurgiu (şi retur), va dura circa 2 ore! Cele şapte perechi de automotoare Siemens Desiro ale operatorului naţional vor circula pe ruta directă Bucureşti – Grădiştea – Giurgiu, şi retur, cu 12 opriri pe întregul traseu, iar o călătorie va dura circa 40 de minute între Gara de Nord şi Gara Progresu, iar de la Gara Progresu la Giurgiu, circa 80 de minute”, au explicat reprezentanţii CFR Infrastructură.

Lucrările pentru reconstrucţia podului feroviar peste râul Argeş, situat între Vidra şi Comana, au fost incluse în Lotul I al obiectivului de investiţii Modernizarea liniei CF Bucureşti – Giurgiu Nord Frontieră, în contextul în care restabilirea legăturii directe pe calea ferată între Bucureşti şi Giurgiu era prioritară, arată news.ro.

Investiţiile pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare pe relaţia Bucureşti – Giurgiu Nord Frontieră continuă cu lotul 2, care cuprinde lucrările de modernizare a liniei de cale ferată pe tronsonul Bucureşti Progresu – Jilava – Giurgiu Nord Frontieră, fără intervalul Vidra – Comana (Lotul I), electrificarea în totalitate (inclusiv intervalul Vidra – Comana), o variantă nouă de traseu cu un viaduct în zona Daia, dublarea liniei între Daia şi Frăţeşti, precum şi lucrări de semnalizare, prin implementarea sistemului ERTMS, o investiţie în valoare estimată de 2,25 miliarde lei, lansată deja în licitaţie, cu termen de depunere a ofertelor pe data de 1 iulie 2024.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Invazia Măgarilor: oamenii s-au trezit cu o mulțime de măgari în curțile lor, prin oraș, dând buzna și la nunți sau alte petreceri
Digi24
Vladimir Putin „a otrăvit” mințile rușilor. Mihail Kasianov, despre ultima întâlnire cu liderul de la Kremlin: „Te voi distruge oricum”
Cancan.ro
Și-a părăsit iubita medic pentru Rodica Stănoiu! Noi detalii despre 'puiuțul' fostei ministrese a Justiției
Prosport.ro
FOTO. Cea mai frumoasă fotbalistă din lume a primit o ofertă de nerefuzat
Adevarul
Trucul românesc care reduce cheltuielile de iarnă. „Am 21 de grade în casă și nu am dat drumul la căldură”
Mediafax
Vreme mohorâtă la vot: Ploi slabe și 4-6 grade în București
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
Reacția lui Dmitri Medvedev, după ce Elon Musk a cerut „abolirea” Uniunii Europene. I-a comentat pe X
Cancan.ro
FBI intră pe fir în cazul lui Emil Gânj! Descoperiri ULUITOARE în telefonul criminalului din Mureș
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Cel mai bătrân STRĂMOȘ al RECHINILOR înota în apele Australiei pe vremea dinozaurilor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Plasticul ar putea influența obezitatea, infertilitatea și astmul, avertizează o analiză