10:44
Scrioșteanu a mai anunțat că aici s-a făcut chiar și o descărcare arheologică.
„A fost efectuată procedura de descărcare arheologică a siturilor identificate pe amplasamentul lucrării, rămânând în desfășurare ultimul sit la Zurbaua din cele 12 identificate pe întregul amplasament. Se lucrează la realizarea drumurilor tehnologice de acces și au început lucrările de decopertare a stratului vegetal pe viitorul corp al autostrăzii.La Organizarea de șantier, situată în zona nodului rutier DN7, sunt în execuție lucrările de realizare a fundațiilor și platformelor din beton necesare pentru stația de asfalt, dar și execuția rețelelor de utilități interioare. Este în curs de desfășurare transportul componentelor stației de asfalt de la Organizarea de șantier aferentă DN7 și au început să sosească în șantier utilajele necesare îmbunătățirii terenului de fundare. Săptămâna viitoare vor ajunge in santier si primele instalații de foraj pentru piloții structurilor”, a transmis secretarul de stat în Ministerul Transporturilor.
” Acest lot era ultimul tronson din Autostrada Bucureștiului A0 pe care nu erau începute lucrările iar până la sfârșitul anului viitor acest lot va fi dat în trafic, având astfel inelul Bucureștiului, la nivel de autostrada, întreg. Constructorul acestuia este cel al Lotului 1 Ploiești – Mizil A7, pe care l-a finalizat în termenul contractual.
Traseul Lotului 1 Nord se află între A1 și DN1, de la Dragomirești la Corbeanca și are o lungime de 17,5 km, iar amplasamentul lucrărilor este situat pe teritoriul județului Ilfov, pe raza unităților administrativ teritoriale Dragomirești-Vale, Buftea, Mogoșoaia, Corbeanca și pe teritoriul județului Giurgiu, pe raza localităţilor Joița și Săbăreni”, a adăugat Scrioșteanu.