Prima pagină » Actualitate » Premierul Ilie Bolojan a mers în Bihor pentru a inspecta lucrările la autostradă, alături de șefii CNAIR și CNIR

Premierul Ilie Bolojan a mers în Bihor pentru a inspecta lucrările la autostradă, alături de șefii CNAIR și CNIR

Premierul Ilie Bolojan a mers în Bihor pentru a inspecta lucrările la autostradă, alături de șefii CNAIR și CNIR

Vineri, Ilie Bolojan a verificat stadiul lucrărilor pe şantierul autostrăzii A3, alături de directorul general al CNAIR, Cristian Pistol, şi directorul de investiţii, Grigore Chiş.

Reprezentanţii CNAIR au precizat, recent, că lucrările la autostradă, pe ambele sectoare de drum, se desfăşoară în ritm intens, iar Premierul României s-a deplasat pe tronsoanele din judeţul Bihor ale Autostrăzii Transilvania.

Bolojan a verificat stadiul lucrărilor pe șantierul autostrăzii A3

După ce a verificat stadiul lucrărilor, Bolojan a declarat: ”Două tronsoane pe teritoriul județelor Cluj, Sălaj și Bihor vor fi finalizate. Asta înseamnă că încă 70 de kilometri de autostradă va intra în funcțiune. Și, așa cum a fost aici prezentarea, în 2027 se va termina și acest tronson înspre granița cu Ungaria. Asta înseamnă că, la jumătatea anului 2027, cu excepția zonei din Sălaj, zona Meseș, municipiu Zalău, practic va fi continuitate asigurată pe Autostrada Transilvania. Având în vedere durata lucrărilor la tunelul care este prevăzut în zonă, care, așa cum ați aflat, este estimată la cinci ani de zile, soluția provizorie este să se execute cealaltă parte și să se folosească centura municipiului Zalău , în așa fel încât, în 2028–2029, să putem practic folosi această importantă arteră de comunicație”, a afirmat premierul Ilie Bolojan.

Ilie Bolojan a verificat stadiul lucrărilor la autostrada A3, alături de șefii CNAIR și CNIR

Legat de tronsonul dintre Suplacu de Barcău și Chiribiș al A3, realizat de Erbașu, luna trecută, directorul general al companiei anunța că stadiul lucrărilor „este un pic avansat”, dar totuși finalizarea lor și deschiderea circulației pe cei 26,35 km vor întârzia până la două luni față de estimările inițiale.

În ce privește tronsonul 3C2, între Chiribiș și Biharia, realizat de Precon Transilvania și Citadina 98, muncitorii și utilajele constructorilor începuseră asfaltarea pe cei 28,5 km. Operațiunea a fost realizată cu o mașină specială care „acoperă” toate cele trei benzi ale șoselei, pentru creșterea impermeabilității asfaltului și pentru împiedicarea apariției fisurilor între benzi.


Foto: Social-media.

RECOMANDAREA AUTORULUI

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Geminidele 2025: Când și cum putem vedea „ploaia de meteori” spectaculoasă a anului
Digi24
De ce nu au mai pornit maşinile Porsche în Rusia, incident care a blocat sute de bolizi în parcări
Cancan.ro
Ce se întâmplă cu pacienta depistată cu lepră la Cluj. Informații de ultimă oră de la ministrul Sănătății
Prosport.ro
FOTO. Andreea Bălan, imagini senzuale. Cum apare în noul videoclip
Adevarul
Expert despre reacția autorităților privind retragerea americanilor: „Trump e un trădător care vrea să sacrifice România”
Mediafax
6 idei de cadouri de Crăciun sub 150 lei, utile, în trend, pentru copii, bărbați și femei
Click
De câți bani ai nevoie ca să trăiești decent în Spania. O româncă a spus cât a cheltuit în noiembrie: „O viață fără lipsuri”
Digi24
Călin Georgescu, prima reacție în scandalul care a zguduit justiția din România
Cancan.ro
Cum trăiesc nepalezii care ne aduc pizza și sushi la ușă: zeci de scutere și povești ascunse într-o vilă de la gara de Nord
Ce se întâmplă doctore
Cum își menține Irina Fodor silueta fără diete. Motivul pentru care nu se îngrașă la 37 de ani
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Dacia C-Neo, testată în Alpi. Noul model a fost surprins în probe pe drumuri montane
Descopera.ro
Obiectul interstelar 3I/ATLAS transportă CEVA, anunță NASA
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. Bulă o vede pe maică-sa dezbrăcată în fața oglinzii spunând: – Vreau un bărbat!
Descopera.ro
Ce a descoperit o echipă de cercetători în structura termică de sub Groenlanda?