Chestionarele completate la final de vacanță la recepția hotelurilor de turiștii veniți pe litoral arată că oamenii vor, printre altele, mai multe ciorbe și prăjituri în meniu. Ca să-și îmbunătățească serviciile. Hotelierii sunt tot mai atenți la ce vor românii, mai ales că anul acesta au fost mai puțini oaspeți.
La plecare, toți cei care doresc pot să completeze în cartea de oaspeți de la recepție. Uni turiști sunt nemulțumiți că nu pot pleca cu farfuriile încărcate cu preparate de la restaurant în cameră. Marea majoritate a recenziilor sunt constructive. Multe dintre ele fac referire la varietate, la diversitatea preparatelor din restaurant.
Alte comentarii sunt hilare sau chiar absurde. Potrivit hotelierilor.
„Marea problemă sunt parcările, chiar dacă ei parchează neregulamentar. Se ceartă cu noi că de ce a luat amendă.”, spune unul dintre angajații unui hotel de pe litoral.
„Nu există aer condiționat, doar o ventilație cu zgomot insuportabil”, este una dintre recenzii. Un alt turist spune că ar fi nevoie de o linguriță în cameră. Apa caldă uneori nu e caldă și seiful nu are cheie. Un alt turist spune că muzica ar trebui să fie mai bună și nisipul ceva mai fin, iar marea este prea învolburată. „Puneți un dig în larg.”, a scris acesta.
Oamenii și-ar dori mai multe ciorbe în meniu, dar și mai multe prăjituri. Mâncarea este o sursă constantă de nemulțumire. Chiar și la „all inclusive”, mai sunt mici comentarii printre clienți.
Oamenii pot lăsa recenzii complete și pe platformele pe care își rezervă vacanța.
Autorul recomandă: