Cât a plătit un client pentru o bere în Aeroportul Otopeni? Un cetățean român și-a expus experiența pe care a avut-o la cumpărături, într-unul dintre magazinele din incinta aeroportului. Potrivit acestuia, ar fi plătit o sumă exorbitantă pentru o bere de 0,5 litri.
Un cetățean român a susținut, într-un videoclip devenit viral, faptul că a plătit o sumă exorbitantă pentru o bere de 0,5 litri. Băutura a fost achiziționată dintr-un magazin care se află în incinta Aeroportului Otopeni.
Înainte de a pleca în vacanță, turistul a oprit la unul dintre magazinele din incinta aeroportului. A achiziționat o bere de 0,5 litri la prețul de 43 de lei. A rămas surprins și de prețul băuturii, și de modul de returnare a sticlei care are etichetă cu garanție.
„Deci am plătit 43 de lei pentru o bere în aeroportul Otopeni și mi-au luat separat 50 de bani pentru garanția pe sticlă. Eu sunt curios unde pot să mă duc să o returnez aici, în aeroport, pentru a-mi recupera banii”, a spus turistul, într-un videoclip devenit viral, arată Cancan.ro.
Între timp, a abordat unul dintre angajații aeroportului, pentru a afla cum poate returna sticla. Potrivit sursei citate, în teorie, persoana în cauză ar trebui să păstreze recipientul și să îl returneze când revine în țară.
„De curiozitate, vă întreb: unde pot să returnez sticla asta, aici în aeroport?”, a întrebat turistul.
„Puteți să o returnați la sosiri”, a fost răspunsul primit.
„Deci la sosiri? Dar cum fac, că eu sunt la plecări?”, a continuat turistul. „Păi, da”, a fost răspunsul primit de turist. Apoi, angajatul din aeroport i-a explicat cum ar trebui să returneze sticla care are ambalaj cu garanție.
OFERTE de Ziua Îndrăgostiților, în stațiunile montane sau prin satele pitorești din România
Sursă foto: Envato – caracter ilustrativ