Prima pagină » Actualitate » HBO Max revine pe micile ecrane. Warner Bros Discovery renunţă la „Max” și pariază din nou pe brandul premium care a scris istorie în lumea filmelor

HBO Max revine pe micile ecrane. Warner Bros Discovery renunţă la „Max” și pariază din nou pe brandul premium care a scris istorie în lumea filmelor

HBO Max revine pe micile ecrane. Warner Bros Discovery renunţă la „Max” și pariază din nou pe brandul premium care a scris istorie în lumea filmelor
Sursa foto: Profimedia images

La doar doi ani de la rebrandingul în „Max”, platforma de streaming a Warner Bros Discovery revine la denumirea HBO Max. Decizia marchează o repoziționare strategică a companiei, care mizează pe notorietatea și calitatea asociată brandului HBO, care a scris istorie în lumea filmelor.

Warner Bros. Discovery a anunţat miercuri, în cadrul prezentării oficiale upfront de la New York, că platforma sa de streaming va reveni la denumirea HBO Max, într-o mișcare menită să capitalizeze prestigiul brandului HBO, recunoscut la nivel global pentru conținutul premium.

Schimbarea vine după o perioadă de reconfigurări: platforma a fost lansată inițial sub numele HBO, a devenit HBO Maxîn 2020, iar în 2023 a fost simplificată la Max, după fuziunea dintre WarnerMedia și Discovery. Acum, compania inversează decizia, readucând în prim-plan elementul de forță: HBO.

Zaslav: „HBO este simbolul excelenţei în media”

„Ceea ce ne-a adus creştere globală în streaming a fost calitatea programelor noastre. Revenim la numele HBO, simbolul excelenţei în media, pentru a susţine această creştere în anii ce urmează”, a declarat David Zaslav, CEO-ul Warner Bros. Discovery, citat de CNBC și news.ro.

Compania a reuşit să aducă pe profit divizia de streaming, cu economii de aproape 3 miliarde de dolari în ultimii doi ani, și a adăugat 22 de milioane de abonaţi la nivel global. Obiectivul este ambiţios: depăşirea pragului de 150 de milioane de abonaţi până în 2026.

Totuşi, Warner Bros. Discovery a renunţat la drepturile de difuzare pentru meciurile NBA din sezonul următor, alegând să prioritizeze reducerea datoriilor, într-un moment în care rivali precum Netflix depăşesc 300 de milioane de abonaţişi investesc masiv în conţinut.

„Nu este ceva subiectiv sau controversat – programele noastre pur şi simplu oferă o experienţă diferită”, a punctat JB Perrette, preşedintele diviziei de streaming, explicând că noul rebranding reflectă o strategie care se distanţează de modelul „totul pentru toţi”, concentrându-se pe producţii premium pentru adulţi şi familii.

Reconfigurare pe piaţa media. ESPN, Fox şi Comcast îşi schimbă strategiile

Revenirea HBO Max vine într-un context mai larg de repoziţionări în industria media. ESPN a anunţat că viitoarea sa platformă va purta numele „ESPN”, în timp ce Fox a prezentat „Fox One”, iar Comcast a lansat Versant, o nouă entitate pentru portofoliul său de televiziune prin cablu.

În plus, tot mai multe companii recurg la măsuri similare pentru a-şi rentabiliza platformele: abonamente cu reclame, limitarea partajării parolelor şi pachete combinate de streaming.

Numele meu este Denis Andrei, sunt un jurnalist cu o pregătire solidă și o pasiune neîncetată pentru informare. Am absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității din București și, de ... vezi toate articolele

Citește și