Publicația maghiară Blikk, citată de Libertatea, relatează povestea șocantă a unei bătrâne din Ungaria care a încercat să-și scoată dintr-un bancomat o parte din pensie, dar acțiunea a avut un final neașteptat și chiar frustrant.
Anul acesta, în data de 12 mai, femeia a încercat să scoată suma 75.000 de forinți (aproape 950 de lei) de la un bancomat al OTP Bank, deși este clienta altei bănci, dar aparatul nu i-a eliberat niciun ban, iar suma respectivă i-a fost debitată, fiindu-i acceptate cardul și codul PIN.
Ea a raportat imediat incidentul băncii sale, CIB Bank, dar răspunsul inițial al reprezentanților acesteia a fost că tranzacția e înregistrată corect și că bancomatul a eliberat banii, conform chitanței.
Pe 14 mai, CIB Bank a informat-o că au început investigarea legitimității tranzacției, iar două săptămâni mai târziu, banca a anunțat că, din cauza investigației în curs la OTP Bank, cazul va fi probabil închis pe 18 iunie.
În ciuda așteptării îndelungate, reclamația a fost în cele din urmă respinsă. OTP Bank a susținut că bancomatul a eliberat suma, bazându-se pe datele înregistrate de aparat.
„OTP tergiversează de atunci, responsabilii ignoră cererea mea. Ceea ce mă deranjează cel mai mult este că, deși pentru mine este o sumă mare, nu mai sunt motivată în primul rând să-mi recuperez banii, ci să dovedească pe baza înregistrării video dacă aparatul a eliberat sau nu banii. Eu știu că nu am primit nimic, chiar nu am ridicat suma”, a declarat pensionara pentru jurnaliștii de la Blikk (parte a Ringier Media International).
Ulterior, femeia a solicitat OTP Bank să trimită înregistrarea video de la bancomat către CIB Bank, argumentând că aceasta ar trebui să arate clar că nu a primit niciun ban de la ATM.
Sursa foto – caracter ilustrativ: Shutterstock