O familie din Maramureș a intrat în stare de șoc când a primit factura la telefon. Cum a ajuns nota de plată la 70.000 de lei, deși abonamentul este limitat

O familie din Maramureș a intrat în stare de șoc când a primit factura la telefon. Cum a ajuns nota de plată la 70.000 de lei, deși abonamentul este limitat
Sursa foto: Shutterstock/ Caracter ilustrativ
Publicat: 04/07/2022, 22:27

O familie din Sighetu Marmației a trăit momente de panică în momentul în care a venit factura la telefon, în valoare de peste 70.000 lei, echivalentul a aproximativ 15.000 euro. Totul a început atunci când fiul lor a accesat un link necunoscut.

Potrivit femeii, în vârstă de 59 de ani, care este şi titulara unui abonament cu consum limitat, coșmarul a început după ce fiul lor a accesat un link de la un număr necunoscut.

„Cum a deschis linkul, a început telefonul să-i sune non-stop. Îi suna telefonul, avea câte 500 de apeluri pe zi. Întruna.

Nu l-a putut închide, pentru că îl mai sunau şi de la serviciu. Trebuia să ţină legătura cu el”, spune şi bărbatul femeii care a subliniat că soţia avea un abonament limitat, iar compania ar fi trebuit să se sesizeze.

Conform facturii, au fost 61.531 de mesaje de pe acel număr de telefon 1.006 ore şi 34 de minute de convorbiri şi s-a făcut trafic de date de 23.180.900 KB. Astfel, factura totală la telefon a ajuns la 70.111,19 lei.

Sursa FOTO: adevarul.ro

Compania i-ar fi propus bărbatului să plătească factura în rate

„Trebuie să mai muncesc 20 de ani ca să plătesc. Nici nu intră în discuție. Facă ce-or vrea cu factura. Ar fi trebuit să închidă telefonul când au văzut că a depășit 100 de euro”, mai spune bărbatul revoltat, potrivit adevarul.ro

Contactați pentru un punct de vedere, reprezentanții  companiei de telefonie au transmis că „situaţia este în atenție şi o investigăm cu prioritate cu scopul de a identifica o rezolvare în favoarea clientei”.

Între timp, familia s-a adresat şi unui avocat pentru a da în judecată compania de telefonie mobilă.