Pățania unor români afectați de anularea zborului WIZZ Air dintre Praga și București. „Nu ne-au oferit cazare și masă. Ni s-a spus să ne descurcăm”

Fotografie cu caracter ilustrativ. Sursa: Profimedia
Publicat: 06/06/2023, 08:42

Tot mai mulți pasageri se declară nemulțumiți de anularea, în data de 2 iunie, a zborului Wizz Air dintre Praga și București.

O cititoare a transmis pe adresa redacției GÂNDUL un mesaj prin care povestește experiența prin care a trecut, împreună cu familia sa, după ce compania aeriană a decis anularea zborului. Femeia spune că, pe lângă problemele create de anularea în sine, personalul companiei nu a fost cel mai amabil.

Femeia, din Ploiești, ar fi trebuit să plece de la Praga pe 2 iunie, la ora 22:10. Inițial, aceasta spune că pasagerii ar fi fost anunțați că zborul va avea o întârziere, iar apoi au fost informați că, pur și simplu, acesta a fost anulat.

„A urmat un haos specific și lume disperată neștiind încotro o apucăm, nimeni nespunându-ne nimic. Într-un final, am fost îndreptați către un ghișeu unde s-a format o «grămadă» organizată pentru a primi niște formulare; între timp a ieșit o domnișoară înțepată care a început ridice tonul. I-am spus nu e cazul pentru noi suntem mai mulți și mai nervoși.

După completare, trebuia stăm din nou la coadă  dăm formularele, fim întrebați daca vrem loc la zborul de luni, 5 iunie, sau miercuri, 7 iunie, și daca dorim banii înapoi pe zbor. După alte zeci de minute, cu copii xerox ale formularelor, am fost îndreptați spre un alt ghișeu pentru a primi cazare.  După altă coadă, am primit o foaie cu numele hotelului și tipul de cameră, Double sau Single. Menționez de la aeroport trebuia te descurci cu transportul până la hotel. De asemenea, eu cu soțul meu am călătorit cu sora mea și soțul ei, iar la ghișeu ni s-au oferit 3 locuri la zborul de luni și unul miercuri, drept urmare le-am refuzat. Nu ni se oferea cazare și masă până luni/miercuri… ni s-a spus trebuie ne descurcăm!”, povestește, revoltată, clienta.

S-au întors acasă cu trenul

Cititoarea noastră mai povestește că ea și familia sa au trebuit să se întoarcă la Ploiești cu trenul, în cele din urmă, ajungând acasă cu aproximativ 32 de ore mai târziu dacă ar fi putut să ia avionul.

Astfel, oamenii au ajuns la Ploiești duminică, 4 iunie, la ora 10, iar femeia spune că ar fi plătit pe drumul de întoarcere 1.500 de lei de fiecare cuplu, bani pe care speră să îi recupereze.

Încă un zbor Wizz Air anulat! Oamenii nu au primit nicio explicație

După ce peste 200 de pasageri au rămas blocați pe aeroportul din Malmo din Suedia mai bine de șase ore, după ce compania aeriană Wizz Air a amânat zborul Malmo – București (din data de 2 iunie), invocând defecțiuni tehnice, un alt zbor al aceleiași companii a fost anulat, tot pe 2 iunie.

Potrivit unui mesaj primit pe adresa redacției, zborul Wizz Air București – Praga, din data de 2 iunie, a fost inițial amânat, de la 20.35 la 21.55, iar pasagaerii au fost mutați de la poarta 13 la poarta 34. Însă, odată ajunși la noul punct de îmbarcare, cei care trebuiau să se urce în avion au putut vedea mesajul ”Zbor anulat”. Totul fără nicio explicație din partea companiei, potrivit unuia dintre pasagerii acelui zbor.

Citește și: Peste 200 de pasageri sunt BLOCAȚI de mai bine de 5 ore pe aeroportul din Malmo, după ce Wizz Air a amânat zborul spre București din motive tehnice

Citește și: Scandal pe Aeroportul Otopeni | Zeci de pasageri WIZZ AIR nu au mai putut urca la bord: ”Mi-am luat și oul să ciocnesc în avion, n-am apucat să urc”

Citește și: Compania aeriană low-cost Wizz Air SUSPENDĂ toate zborurile către și dinspre Chișinău. Care este motivul și de când intră în vigoare măsura

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
Niște români s-au instalat confortabil în casa unei spaniole plecate la copii, în Canada, și...
Împăcarea anului la înmormântarea lui Costel Corduneanu! Ce jurământ i-au făcut Adrian și Petronel Corduneanu...
FOTO. Grațiela e văduva lui Costel Corduneanu. Femeia e cu 20 de ani mai tânără...
Simona Halep revine în Spania! Sportiva din România va evolua la Madrid Open
Marele absent de la înmormântarea lui Costel Corduneanu. Toți s-au mirat că nu l-au văzut:...
A văzut că ia brusc în greutate și a mers la medic. Ce avea femeia...
Investiţia de peste 1 miliard de euro pe care o fac arabii în România. Suma...
"Mă simt ciudat să spun cu voce tare: Am cancer la creier". Reacția tulburătoare a...
Au apărut primele imagini cu fiica lui Paris Hilton! „Nu m-am putut abține”. Ce anunț...
ProTV vs. Antena 1! Vedetele care au trădat şi s-au mutat de la un post...
Poți radia mașina dacă n-o mai folosești, fără s-o casezi?
UE are nevoie de gaz natural lichefiat rusesc pentru a evita un şoc energetic -...
L-au CREAT pe Dumnezeu! Inteligența Artificială Supremă este AICI?!
ITP 2024. OBLIGATORIU pentru toți șoferii care trebuie să facă inspecția tehnică periodică
Restricții la o mare bancă din România. Cum vor fi afectați clienții
„Nu mai e de trăit” O româncă stabilită în Italia este stupefiată de un nou...
Vreme ANORMALĂ în weekend! Ce se întâmplă în TOATĂ România!
Virginia, dezvăluiri despre o posibilă relație cu Patrick! Se simte Robi deranjat de apropierea dintre...
Reacția furibundă a lui Alexandru Ciucu după ce s-a scris ca ar avea o amantă...
BANCUL ZILEI. Ștrulă: - Bulă, care este poziția ta preferată în timp ce faci amor?