Prima pagină » Auto » Cum ne dăm seama că mașinile au kilometrajul modificat. Informații utile pentru orice șofer

Cum ne dăm seama că mașinile au kilometrajul modificat. Informații utile pentru orice șofer

Cum ne dăm seama că mașinile au kilometrajul modificat. Informații utile pentru orice șofer
Cum ne dăm seama că mașinile au kilometrajul modificat. Informații utile pentru orice șofer

Atunci când îți cumperi o mașină la mâna a doua, este bine să verifici în primul rând dacă a fost lovită. O altă problema destul de întâlnită este numărul de kilometri pe care îi arată bordul. Practic, absolut toate kilometrajele, de la orice model de mașină, pot fi date înapoi, dar în România acest lucru nu este ilegal cum este în Statele Unite, unde fapta este pedepsită de legea federală. În România însă poate fi doar elementul unei înșelăciuni, dacă păgubitul își da seama și se adresează instanței, potrivit RTV.

Există două feluri de ceasuri de kilometraj: mecanice și digitale. Cele mecanice nu mai sunt de mulți ani fabricate, dar se regăsesc pe diferite modele mai vechi. Sunt ceasuri care de obicei arată până la 99.999 de km cu ajutorul unor rotițe angrenate mecanic, prin intermediul unui cablu metalic.

Iată câteva detalii la care trebuie să te uiti, pentru a-ți da seama dacă mașina are kilometrajul dat înapoi:

– are baterie aftermarket, nu cea originala: inseamna ca masina are peste 80.000-100.000 de km, pentru ca un acumulator de prima echipare nu tine niciodata mai mult;

– are volanul ros / pielea volanului roasa / pielea schimbatorului mancata: masina are peste 100.000 de km;

– tapiteria de la scaunul soferului este crapata sau roasa: masina are peste 50.000 de km;

– pedalele sunt uzate si cauciucul de pe ele este ros: masina are peste 100.000 de km;

– fetele de usi scartaie in mers: masina are peste 50.000 de km;

– bordul scartaie sau scoate diverse sunete: masina are peste 80.000 de km;

– cotiera este roasa: masina are peste 130.000 de km (cotierele sunt facute dintr-o piele / material foarte rezistent);

– amortizoarele de la capota / haion de ridicare nu mai au putere sa ridice: masina are peste 100.000 de km;

– toba finala ruginita: masina are peste 80.000 de km;

– amortizoarele nu mai sunt cele originale din fabrica: masina are peste 150.000 de km;

Acestea sunt doar câteva ghidaje, care însă depind foarte mult de la mașină la mașină.
 

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Cât ar trebui să mâncăm, de fapt, de Crăciun. Un medic trage semnalul de alarmă
Digi24
Rapoarte ale serviciilor secrete americane dezvăluie că Putin vrea să cucerească părți din Europa, inclusiv țări care sunt membre NATO
Cancan.ro
Ea e Mălina, tânăra care a căzut de la etaj azi în Oradea! Era celebră
Prosport.ro
Cea mai frumoasă profesoară de matematică din România e colega lui Gabi Tamaș!
Adevarul
Secretul bine păzit al statuii lui Ioan de Hunedoara: scrisori ascunse în bocancul de bronz
Mediafax
Ce va indica noua etichetă de pe electrocasnice. Cumpărătorii vor fi primii anunțați
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Cancan.ro
Zodia care termină anul 2025 în genunchi. Mihai Voropchievici: Din păcate, este prea târziu
Ce se întâmplă doctore
Cum arată Narcisa Suciu la mai bine de 15 ani de când a plecat în Finlanda. De ce s-a reîntors în țară? E de nerecunoscut
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Mașini premium SH cu probleme. Expert: „Check engine aprins, beculețe care clipocesc...”
Descopera.ro
Cele mai consumate băuturi din lume au un efect crucial pentru sănătatea oaselor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Ce te doare, Bulă? – Mă doare buzunarul, dom doctor …
Descopera.ro
O boală extrem de contagioasă pentru bebeluși revine în forță