Într-o ediție transmisă live de Gândul, scriitorul și publicistul Ion Cristoiu a comentat hotărârea producătorului auto german BMW de a renunța la utilizarea platformei X (fostă Twitter) pentru comunicarea publicitară. Urmăriți aici, integral, emisiunea lui Marius Tucă.
Ion Cristoiu a analizat ipoteza potrivit căreia decizia BMW de a renunța la X ar putea avea legătură cu tensiunile dintre gigantul german și Elon Musk, proprietarul platformei. În acest context, publicistul a făcut referire la importanța prezenței companiilor pe X.
„La câteva zile după gestul viral al mâinii lui Elon Musk, BMW renunță la X. Dacă nu ești pe X, nu exiști. ,” a declarat Cristoiu.
În anunțul oficial, BMW a precizat că își va concentra eforturile de comunicare pe alte platforme precum Facebook și Instagram, asigurând clienții că echipa lor de asistență rămâne disponibilă. Cristoiu a remarcat că renunțarea la X ar putea fi considerată o „mișcare greșită” în contextul publicității digitale.
„X este o platformă pe care își fac toți publicitate. Dacă renunți, este o tâmpenie. Nu poți să renunți la instrumentul de vorbire,” a punctat jurnalistul.