Cu numai 30 de angajați full-time, o firmă din România face afaceri de 43 de milioane de lei. Care este cheia succesului

Redactor:
Sorin Bogdan
Cu numai 30 de angajați full-time, o firmă din România face afaceri de 43 de milioane de lei. Care este cheia succesului
Detalii în articol

„Elian și Dendrio sunt consultanți ca și noi, iar cei de Equatorial sunt dezvoltatori, fiind o platformă de dezvoltare cu șanse de creștere exponențială. Dacă noi creștem 40% sau 60% și este bine, pentru Equatorial o creștere de 1.000% poate fi accesată foarte ușor”, declară Cristian Logofătu, cofondator și director financiar al grupului Bittnet.

Pariurile fraților Logofătu în segmentul de integrare de soluții IT&C și furnizare de servicii de training în domeniul IT au fost roditoare până acum. În 2012, cifra de afaceri a companiei era de 3,8 milioane de lei, iar profitul era la 50.000 de lei. În doar cinci ani, compania a crescut de peste unsprezece ori, ajungând la venituri consolidate de 43 de milioane de lei, iar câștigurile au ajuns de 36 de ori mai mari, ajungând la un profit net consolidat de 1,8 milioane de lei în 2017. Datele consolidate includ și rezultatele GECAD NET, actuala Dendrio.

Echipa Bittnet reunește aproximativ 60 de persoane, din care 30 sunt angajați cu normă întreagă în cadrul structurilor Bittnet și Dendrio, în timp ce restul sunt contractați pentru diverse soluții și servicii, acesta fiind unul dintre elementele modelului de business aplicat de frații Logofătu.

„E mult mai important să vină cineva atunci când ai nevoie să livreze o soluție, decât să stea să se uite trei săptămâni pe pereți. Întreaga echipă se apropie de 60 de oameni, cu echipă tehnică și vânzări, din care o parte sunt angajați, adică sunt prezenți și au activități în fiecare zi, iar restul sunt colaboratori, care lucrează și cu noi, și cu alte companii. Dar este valoros întreg sistemul”, explică Cristian Logofătu.

Directorul financiar al grupului crede că perspectivele de creștere până la 100 de milioane de lei se leagă pe productivitatea angajaților. „Ne bazăm pe pariurile fiecărui membru al echipei de vânzări. Ne uităm la fiecare membru și vedem ce proiecte are fiecare, ce proiecte poate aduce, ce clienți are și cum putem obține prin marketing noi clienți. În plus, facem o serie de estimări raționale, bazându-ne pe calcule statistice și parteneriate.”

Anul trecut, Bittnet a realizat proiecte pentru clienți din 22 de țări, din Europa și până în Canada sau Filipine. Grupul colaborează cu peste 100 de parteneri de revânzare a produsului, iar peste 10% din business este generat de doi clienți din piața de telecom.

Citește continuarea pe Business Magazin!

Inchide