Prima pagină » Economic » Se amână reparațiile pe autostrada Soarelui. CNADNR: Nu vrem șantier când turismul e „în floare”

Se amână reparațiile pe autostrada Soarelui. CNADNR: Nu vrem șantier când turismul e „în floare”

Se amână reparațiile pe autostrada Soarelui. CNADNR: Nu vrem șantier când turismul e
Lucrările de modernizare a tronsonului București - Fundulea al Autostrăzii Soarelui vor începe în septembrie, după încheierea sezonului estival, a declarat joi directorul general al CNADNR, Narcis Neaga.

„Nu vor fi reparații în perioada în care există turism în floare, spre litoral. Vom avea grijă ca reparațiile să fie după încetarea sezonului turistic, să înceapă undeva în septembrie, pe ambele sensuri. (…) București – Fundulea este sectorul cu probleme, un sector care costă aproximativ 30-35 milioane euro ca reparații”, a spus șeful CNADNR.

Întrebat când vor fi finalizate lucrările, Neaga a spus că nu poate avansa un termen până când nu va fi finalizat studiul de fezabilitate al acestui proiect.

Reprezentanții CNADNR au declarat în urmă cu circa două săptămâni că lucrările de modernizare a tronsonului vor începe în primăvară și vor continua inclusiv pe perioada verii. Anunțul a stârnit nemulțumirea multor șoferi, dar și a hotelierilor de pe litoral.

„Am făcut reparații și vom continua reparațiile, dar vreau să vă spun că avem pregătit un proiect de reabilitare a acestui tronson, din beton de ciment. Avem toate aprobările necesare și soluția va fi pusă în aplicare în acest an. Va fi reabilitat acest tronson, de la București la Fundulea, pe ambele sensuri. Soluția aprobată este frezare cu 8 centimetri a betonului de ciment și înlocuire cu asfalt”, a declarat, la 25 februarie, Florea Dascălu, șeful Direcției de Întreținere Drumuri Naționale și Autostrăzi din cadrul CNADNR.

Întrebat dacă reabilitarea va fi finalizată până în vara acestui an, când traficul se aglomerează cu turiști care merg spre Litoral, reprezentantul CNADNR afirma că lucrările vor fi derulate și în vară, dar proiectul ar putea fi încheiat până la sfârșitul anului 2015.

Cei doi directori CNADNR au avansat sume diferite cu privire la costurile lucrărilor. Dascălu a susținut că proiectul necesită fonduri de circa 22 de milioane de euro, însă Neaga a arătat că reparațiile vor costa 30-35 milioane euro.

Traficul pe tronsonul București – Fundulea al Autostrăzii Soarelui a fost deschis în 2004.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Bolojan despre Crăciun: Ce își dorește, ce face și ce mănâncă
Digi24
EXCLUSIV Avertismentul lui Diaconescu, după ce serviciile secrete americane au dezvăluit planul lui Putin în Europa: „Rusia nu neagă”
Cancan.ro
Ce au putut face Andra și Cătălin Măruță în avion, în fața tuturor pasagerilor. 'Eu făceam plângere la compania aeriană'
Prosport.ro
FOTO. Antrenoarea de tenis care predă în rochii îndrăznețe și pantofi cu toc a atras atenția tuturor
Adevarul
Judecătorul care a desființat decizia CCR de anulare a alegerilor din 2024, prezent la discuțiile cu Nicușor Dan. Ce a propus la Cotroceni
Mediafax
Ce promite Ilie Bolojan pentru anul viitor. Vești bune despre inflație și economie, dar și o condiție pusă de premier
Click
Motivul pentru care e bine să pui un bănuț în bradul de Crăciun. Tradiția păstrată din generație în generație
Digi24
Prima reacție a Rusiei la dezvăluirile serviciilor secrete americane privind planul lui Putin de a ataca alte țări din Europa
Cancan.ro
Cutremur în lumea interlopă! Elvis Pian a fost eliberat din închisoare
Ce se întâmplă doctore
Cum se menține în formă Ricky Martin, la 53 de ani! Zeul latino care sfidează timpul
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Fabrica din România care a produs 1 milion de anvelope în 2025. Este singura din lume cu zero emisii de CO2
Descopera.ro
Ceva s-a prăbușit pe Lună! Momentul a fost înregistrat
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Soțul tău are o amantă tânără! Îmi pare rău!
Descopera.ro
„Cel mai sângeros an”: Record de execuții în Arabia Saudită