Prima pagină » Magazin » Burberry renunță la produsele din BLĂNURI NATURALE și la aroganța ARDERII bunurilor nevândute

Burberry renunță la produsele din BLĂNURI NATURALE și la aroganța ARDERII bunurilor nevândute

Burberry renunță la produsele din BLĂNURI NATURALE și la aroganța ARDERII bunurilor nevândute
Brandul de lux Burberry a anunțat că va renunța la arderea bunurilor în valoare de milioane de euro care rămâneau nevândute de la un sezon la altul și că nu va mai folosi blănuri naturale pentru noile colecții.

Reprezentanții brandului de lux, al cărui nou designer este Riccardo Tisci, spun că nevoia de a demonstra o mai mare responsabilitate în ceea ce privește mediul și societatea este cheia unui succes pe termen lung.

Burberry a fost ținta criticilor la începutul acestui an după ce a recunoscut public că arde și distruge hainele și accesoriile nevândute, pentru a-și proteja brandul și a evita ca acestea să fie vândute ieftin.

În ceea ce privește blănurile, Burberry se alătură astfel altor mari branduri de modă, precum Armani, Calvin Klein, Hugo Boss, Ralph Lauren și, mai recent, Versace, care au renunțat deja la aceste produse.

„Burberry a anunțat că nu va mai folosi blana în colecțiile sale. Asta înseamnă că brandul de lux devine responsabil în ceea ce privește societatea și mediul”, scrie un utilizator pe Twitter:

Burberry a incinerat haine, genți și parfumuri de lux în valoare de 37,8 milioane de dolari în 2017, pentru a preveni comercializarea lor către „oamenii nepotriviți”.
Raportul anual al Burberry arată că brandul exclusivist din Londra a dat foc unor haine de 1.800 de dolari bucata, dar a incinerat și tricouri de 250 de dolari bucata. Dincolo de aceste obiecte vestimentare, Burberry a distrus în flăcări produse de înfrumusețare în valoare de 13,76 milioane dolari și accesorii de lux de 24 milioane de dolari. În cinci ani, compania a incinerat produse Burberry nevândute în valoare de 116 milioane de dolari.

Burberry, cu o valoare de piață de 11,6 miliarde de dolari, nu este singurul brand de lux care și-a distrus marfa nevândută, pentru a preveni ca aceasta să ajungă la jucătorii de pe piața reducerilor. H&M, Chanel, Louis Vuitton urmează același trend și experții vorbesc despre o practică obișnuită în rândul mărcilor de lux, care vor să-și păstreze caracterul exclusivist.

Foto: Hepta

Recomandarea video

Mediafax
Pe cine avantajează prezența mică la alegerile din București
Digi24
Cele două probleme care țin pe loc încheierea unui acord de pace Rusia - Ucraina, dezvăluite de Keith Kellogg
Cancan.ro
Și-a părăsit iubita medic pentru Rodica Stănoiu! Noi detalii despre 'puiuțul' fostei ministrese a Justiției
Prosport.ro
FOTO. Cea mai frumoasă fotbalistă din lume a primit o ofertă de nerefuzat
Adevarul
Trucul românesc care reduce cheltuielile de iarnă. „Am 21 de grade în casă și nu am dat drumul la căldură”
Mediafax
Primele rezultate. Cum au votat bucureștenii până la acestă oră
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
Directorul general de la JPMorgan avertizează că slăbiciunea Europei ar putea afecta economia americană
Cancan.ro
FBI intră pe fir în cazul lui Emil Gânj! Descoperiri ULUITOARE în telefonul criminalului din Mureș
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Cel mai bătrân STRĂMOȘ al RECHINILOR înota în apele Australiei pe vremea dinozaurilor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Un eveniment misterios în Antarctica a eliberat carbonul care a încălzit Pământul