Campania „Why don’t you come over? ” realizată de GMP Group și Mediafax Group a câștigat Grand Prix la Eurobest

Campania Why don't you come over?  realizată de GMP Group și Mediafax Group a câștigat Grand Prix la Eurobest
Publicat: 09/12/2013, 17:22
Actualizat: 25/03/2019, 18:57

Campania „Why don’t you come over?”, realizată de GMP Group (GMP Avertising, Webstyler și GMP PR) împreună cu Mediafax Group, a câștigat Grand Prix la categoria PR la ediția din 2013 a competiției Eurobest, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Gândul.info, publicația alături de care care a fost realizată campania „Why don’t you come over?” (WDYCO), este astfel nu doar cel mai premiat brand românesc al Noii Europe, ci și al Europei în general, fiind cel mai premiat brand românesc la Eurobest.

„E o onoare pentru noi că am luat Grand Prix la Eurobest în categoria PR, pentru o campanie integrată pentru care au colaborat competențe diferite ale GMP Group. Însă, mai tare ne bucură faptul că știrile pozitive despre România nu contenesc să se scrie, că oameni care, de altfel, îi vor pe români afară din țările lor, află despre campania noastră și văd și o altă față a românilor. Fiecare premiu internațional pe care campania WDYCO l-a adus în țară înseamnă câte o nouă ocazie de a se vorbi la nivel internațional despre campanie și mesajul ei. Juriile festivalurilor internaționale care au premiat campania, comunicatorii aflați în sală la decernare, presa internațională care a scris despre fiecare competiție în parte, toți ar fi putut fi target al campaniei. Iar atenția acordată acesteia, recunoașterea creativității, a inovației în PR și comunicare online pentru WDYCO se întorc ca beneficii pentru România, nu doar pentru GMP Group și Mediafax Group”, a declarat Felix Tataru, președinte GMP Group.

Campania semnată de Grupul GMP pentru brandul gândul.info a adunat un palmares bogat de premii, fiind probabil cea mai premiată campanie românească din 2013. Printre premiile primite de această campanie se numără: Grand Prix – Digital Campaigns, Gold – PR Campaigns, Silver – Integrated Campaigns la Golden Drum 2013; Gold la categoria Best of PR, Silver la categoria Online la ADC*RO Awards, competiție la care aceeași campanie a fost desemnată cea mai bună campanie integrată, câștigand trofeul Silver la categoria Best of Integrated; Finalist la Cannes Lions 2013, categoria PR, subcategoriile crisis și media; Gold Medal la categoria PR Campaigns, AdStars 2013 și cea mai bună campanie din regiune, la European Excellence Awards.

„Why don’t you come over?” este o campanie integrată realizată prin colaborarea a trei agenții din GMP Group – GMP Advertising, Webstyler și GMP PR, alături de Mediafax Group. Campania a venit ca un răspuns al GMP și gândul.info la campania britanică menită să stopeze „exodul” de români în Marea Britanie, odată cu ridicarea restricțiilor de pe piața muncii în ianuarie 2014. Pornită din GMP Advertising, campania a fost completată cu componente de digital de Webstyler și de PR și media relations de GMP PR.

În doar două săptămâni, campania s-a răspândit în toată lumea, implicând activ sute de mii de români și generând peste 100 de apariții în presa internațională, echivalentul a 2 milioane de euro free media. Campania de media relations gestionată de GMP PR a fost una dintre cele mai complexe ale grupului, implicând contact direct cu peste 50 de publicații de pe 5 continente. Succesul campaniei s-a datorat unui mix de creativitate, inovație, viteză de reacție atât din partea GMP Group, cât și a clientului.

Gândul.info este liderul ziarelor online din România – deținut de Mediafax Group, cel mai puternic grup media din țară.

GMP Advertising este una dintre cele mai importante agenții creative independente, făcând echipă cu agenția Webstyler pentru campaniile de publicitate online.

Întreaga campanie a fost finanțată din fonduri private și nu a fost afiliată cu nicio instituție politică sau guvernamentală din România sau din altă parte.

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
„Nu e bine deloc”. Starea de sănătate a Regelui Charles s-ar fi înrăutățit. Palatul Buckingham...
Chirie de 30 de bani pe zi în locul din România cu priveliște de vis!...
FOTO. Ce frumoasă e iubita celebrului fotbalist! Poze hot cu manechinul
Simona Halep revine în Spania! Sportiva din România va evolua la Madrid Open
Doi angajați de la o bancă din București au văzut că un client avea o...
Ce a pățit o româncă, după ce a cumpărat o caserolă cu aripioare de pui...
Regele Charles este într-o stare REA! S-au activat planurile de înmormântare!
Craterul din Slănic se măreşte, iar crăpăturile au ajuns la blocurile şi la casele din...
Cine este Ramona, tânăra de 28 de ani care ar fi căzut în gol de...
EXCLUSIV: 50 de lei o porție de hamsie la malul mării! Ce prețuri au restaurantele...
Wow sau Bau? Cât de mult le-au schimbat operaţiile estetice pe vedetele din România
China ne bate și la diesel! A creat un motor REVOLUȚIONAR
„Este foarte bolnav”. Îngrijorările cu privire la Regele Charles sunt din ce în ce mai...
Un veteran NASA a descoperit o nouă FORȚĂ a naturii, neștiută până acum
Regulă pentru absolut toți șoferii din România. Se pedepsește cu închisoarea de la 2 la...
Cât costă cea mai ieftină înmormântare organizată de „Regina Întunericului”. Suma este accesibilă pentru toate...
Regele Charles în stare gravă! Se pregătește înmormântarea!
Leo de la Roșiori a făcut mărturisiri emoționante despre momentele de marginalizare pe care le-a...
Ce au de împărțit la partaj Oana Radu și Cătălin Dobrescu: "El mă amenință că...
BANCUL ZILEI. Un dinamovist merge împreună cu câinele său într-un bar: - Dom’le, incredibil ce...
Regele Charles al III-lea este „mai bolnav decât lasă să se vadă”