Prima pagină » Magazin » Campania „Why don’t you come over? ” realizată de GMP Group și Mediafax Group a câștigat Grand Prix la Eurobest

Campania „Why don’t you come over? ” realizată de GMP Group și Mediafax Group a câștigat Grand Prix la Eurobest

Campania
Campania "Why don't you come over?", realizată de GMP Group (GMP Avertising, Webstyler și GMP PR) împreună cu Mediafax Group, a câștigat Grand Prix la categoria PR la ediția din 2013 a competiției Eurobest, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Campania „Why don’t you come over?”, realizată de GMP Group (GMP Avertising, Webstyler și GMP PR) împreună cu Mediafax Group, a câștigat Grand Prix la categoria PR la ediția din 2013 a competiției Eurobest, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Gândul.info, publicația alături de care care a fost realizată campania „Why don’t you come over?” (WDYCO), este astfel nu doar cel mai premiat brand românesc al Noii Europe, ci și al Europei în general, fiind cel mai premiat brand românesc la Eurobest.

„E o onoare pentru noi că am luat Grand Prix la Eurobest în categoria PR, pentru o campanie integrată pentru care au colaborat competențe diferite ale GMP Group. Însă, mai tare ne bucură faptul că știrile pozitive despre România nu contenesc să se scrie, că oameni care, de altfel, îi vor pe români afară din țările lor, află despre campania noastră și văd și o altă față a românilor. Fiecare premiu internațional pe care campania WDYCO l-a adus în țară înseamnă câte o nouă ocazie de a se vorbi la nivel internațional despre campanie și mesajul ei. Juriile festivalurilor internaționale care au premiat campania, comunicatorii aflați în sală la decernare, presa internațională care a scris despre fiecare competiție în parte, toți ar fi putut fi target al campaniei. Iar atenția acordată acesteia, recunoașterea creativității, a inovației în PR și comunicare online pentru WDYCO se întorc ca beneficii pentru România, nu doar pentru GMP Group și Mediafax Group”, a declarat Felix Tataru, președinte GMP Group.

Campania semnată de Grupul GMP pentru brandul gândul.info a adunat un palmares bogat de premii, fiind probabil cea mai premiată campanie românească din 2013. Printre premiile primite de această campanie se numără: Grand Prix – Digital Campaigns, Gold – PR Campaigns, Silver – Integrated Campaigns la Golden Drum 2013; Gold la categoria Best of PR, Silver la categoria Online la ADC*RO Awards, competiție la care aceeași campanie a fost desemnată cea mai bună campanie integrată, câștigand trofeul Silver la categoria Best of Integrated; Finalist la Cannes Lions 2013, categoria PR, subcategoriile crisis și media; Gold Medal la categoria PR Campaigns, AdStars 2013 și cea mai bună campanie din regiune, la European Excellence Awards.

„Why don’t you come over?” este o campanie integrată realizată prin colaborarea a trei agenții din GMP Group – GMP Advertising, Webstyler și GMP PR, alături de Mediafax Group. Campania a venit ca un răspuns al GMP și gândul.info la campania britanică menită să stopeze „exodul” de români în Marea Britanie, odată cu ridicarea restricțiilor de pe piața muncii în ianuarie 2014. Pornită din GMP Advertising, campania a fost completată cu componente de digital de Webstyler și de PR și media relations de GMP PR.

În doar două săptămâni, campania s-a răspândit în toată lumea, implicând activ sute de mii de români și generând peste 100 de apariții în presa internațională, echivalentul a 2 milioane de euro free media. Campania de media relations gestionată de GMP PR a fost una dintre cele mai complexe ale grupului, implicând contact direct cu peste 50 de publicații de pe 5 continente. Succesul campaniei s-a datorat unui mix de creativitate, inovație, viteză de reacție atât din partea GMP Group, cât și a clientului.

Gândul.info este liderul ziarelor online din România – deținut de Mediafax Group, cel mai puternic grup media din țară.

GMP Advertising este una dintre cele mai importante agenții creative independente, făcând echipă cu agenția Webstyler pentru campaniile de publicitate online.

Întreaga campanie a fost finanțată din fonduri private și nu a fost afiliată cu nicio instituție politică sau guvernamentală din România sau din altă parte.

Recomandarea video

Mediafax
Sesizare: Miros de gaze într-o școală din Capitală unde sunt amenajate secții de votare
Digi24
Vladimir Putin „a otrăvit” mințile rușilor. Mihail Kasianov, despre ultima întâlnire cu liderul de la Kremlin: „Te voi distruge oricum”
Cancan.ro
Ultimele imagini cu Rodica Stănescu înainte să moară! Se transformare radical de dragul iubitului. Intervenții estetice și...
Prosport.ro
Mădălina Ghenea i-a înnebunit pe arabi. Cum și-a făcut apariția în Qatar
Adevarul
Anul 2026, istoric pentru infrastructura României: autostrăzi complet finalizate și sute de kilometri pregătiți de inaugurare
Mediafax
Prahova: În unele localități apa nu a ajuns încă. În altele au fost înregistrate avarii
Click
Monica Pop, dată afară din restaurant! Ireal ce i-a făcut un angajat medicului și prietenelor sale: „Bineînțeles că și ospătarii și ceilalți participanți, erau consternați”
Digi24
Rachete spațiale, aur ilegal și o misiune imposibilă a Legiunii Străine: De ce nu poate Europa să își apere frontiera din Amazon
Cancan.ro
Rodica Stănoiu, înmormântare stranie, fără preot. S-au cântat colinde în loc de veșnica pomenire.
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Un EXPERT spune că modelele lingvistice mari nu vor fi niciodată cu adevărat INTELIGENTE
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Deținerea unui smartphone la vârsta de 12 ani a fost asociată cu riscuri pentru sănătatea mintală și cea fizică