Prima pagină » Magazin » Consumul a patru căni de cafea zilnic reduce riscul de cancer uterin

Consumul a patru căni de cafea zilnic reduce riscul de cancer uterin

Consumul a patru căni de cafea zilnic reduce riscul de cancer uterin
Femeile care beau patru căni de cafea pe zi au un risc de a face cancer uterin mai mic cu 18%, arată un nou studiu realizat de cercetătorii britanici.

Cafeaua ar putea preveni cancerul de endometru, arată un nou studiu. Potrivit acestuia, femeile care beau cafea au un risc mai scăzut de a face cancer de endometru, care afectează mucoasa uterului.

Cercetătorii de la Imperial College din Londra au analizat două seturi de date privind obiceiurile alimentare a 456.000 de femei. Ei au descoperit că la femeile care beau aproximativ patru cești de cafea pe zi riscul de a face cancer a scăzut cu 18 la sută.

„Rezultatele noului studiu sunt în concordanță cu ceea ce am observat în cercetările noastre anterioare”, a declarat autorul studiului, Melissa Merritt.

Cercetătorii au analizat mai multe aspecte diferite ale obiceiurilor alimentare ale femeilor și au constatat că o ceașcă de cafea are un impact semnificativ asupra riscului de cancer endometrial. Cafeaua reduce nivelul de estrogen din corp, au explicat cercetătorii.

Nu este primul studiu despre efectele benefice ale cafelei. Un alt studiu realizat de data aceasta de oameni de știință din Suedia în 2009 a avut aceeași concluzie. Cercetarea arată că cele care beneficiază de această protecție sunt în special femeile supraponderale și obeze, potrivit cercetătorilor de la Institutul Karolinska, Suedia.
 

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Mediafax
Mario De Mezzo nu dă înapoi! Primarul Slatinei: „Dacă aș da timpul înapoi, aș lua aceleași decizii”
Digi24
„Un atac împotriva Federației Ruse”. Moscova amenință direct Republica Moldova
Cancan.ro
Motivul REAL pentru care Denise Rifai a fost înlocuită cu Cătălin Măruță la Antena 1
Prosport.ro
FOTO. Antonela, iubita mult mai tânără a milionarului Arpad Paszkany, în jacuzzi
Adevarul
Fata din Roșiori de Vede care a absolvit Harvard și lucrează la NATO. Povestea Laviniei Teodorescu: „M-aș întoarce oricând în România”
Mediafax
România, învinsă fără drept de apel de Franța! Tricolorii U16 se opresc în sferturile EuroBasket
Click
România, zgâlțâită de cutremure! Sofia Vicoveanca stă într-un bloc cu bulină roșie: „E pericol!” Avertismentul arhitectului Mihai Albu
Digi24
Noi informații despre accidentul mortal din centrul Brașovului. Ce s-ar fi întâmplat, de fapt, cu șoferul
Cancan.ro
Anna și pensionarul MApN s-au autodenunțat. Gestul de pe Transfăgărășan e pistol cu apă. Iubirea lor a trecut granița (și nu doar o dată)!
Ce se întâmplă doctore
Dieta cu două mese pe zi a Amandei Holden! Actrița își expune cu nonșalanță trupul perfect, la 55 de ani
Ciao.ro
De ce a lipsit Vierme de la reuniunea Animal X de la UNTOLD 2026. Explicația oferită de Șerban Copoț
Promotor.ro
Problema neașteptată a cablurilor pe bază de soia. Un șofer a plătit scump
Descopera.ro
Furnicile lucrează mai bine în grupuri mari, au aflat oamenii de știință
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Ieri m-am jucat cu soția de-a doctorița și pacientul!
Descopera.ro
Deținerea unui câine ar putea avea efecte surprinzătoare asupra sănătății copiilor, indică un studiu