Lovitură pentru „pomanagii” de pe YouTube. Reacția unui patron, după ce o vloggeriță a cerut gratuitate în hotelul său: „Dragă Social Influencer…”

Redactor:
Silviu Bănilă
Lovitură pentru „pomanagii” de pe YouTube. Reacția unui patron, după ce o vloggeriță a cerut gratuitate în hotelul său: „Dragă Social Influencer…”
O discuție jenantă a avut loc între vloggerița britanică Elle Darby și Paul Stenson, care deține Charleville Lodge Hotel și The White Moose Cafe în Dublin.

Tânăra a crezut că va obține gratuitate în hotelul respectiv, în schimbul „expunerii” brandului lui Stenson, dar s-a lovit de un refuz. Mesajele proprietarului de hotel au devenit virale pe rețelele sociale, scrie boredpanda.com.

Elle Darby, o vedetă de pe YouTube, i-a trimis un e-mail lui Stenson, în care a cerut să fie cazată fără să plătească:

„Salut,

Sper că sunteți bine.

Vă transmit mesajul în vederea unei posibile colaborări pe social media – numele meu este … și lucrez ca influencer social media, în general în zona de lifestyle, frumusețe și călătorii.

Am peste 87.000 de abonați pe YouTube, dar și 76.000 urmăritori pe Instagram.

Eu și partenerul meu vrem să facem o călătorie în Dublin, pentru weekendul de Sf. Valentin – între 8 și 12 februarie, pentru a vizita orașul. Am căutat locuri de cazare și am găsit hotelul vostru minunat, pe care aș vrea să-l promovez pe YouTube și Instagram, pentru a vă aduce mai mulți clienți, în schimbul cazării gratuite. Anul trecut am colaborat cu Universal Orlando, din Florida și a fost minunat pentru ei!

Să mă anunțați dacă sunteți interesați de oferta mea – aștept să-mi dați un semn!”

Paul Stenson, proprietarul hotelului respectiv și al cafenelei White Moose, a reacționat imediat:

„Dragă Social Influencer (știu numele tău, dar se pare că nu este important să folosim nume),

Îți mulțumesc pentru e-mail-ul în care cauți cazare fără bani, contra expunerii pe rețelele sociale. Ai nevoie de mult tupeu pentru a trimite un asemenea mesaj, dar și de demnitate și respect de sine.

Dacă o să te las să stai aici în schimbul unui clip video, cine o să plătească personalul care are grijă de tine?

Cine o să plătească menajerele care curăță camera după tine? Chelnerii care îți vor servi micul dejun? Recepționistul? Curentul, căldura? Spălatul lenjeriilor de pat după tine? Apa consumată? Să le spun angajaților mei că vor apărea într-un film, în loc să fie plătiți pentru munca lor, în timpul șederii tale?

Din fericire, avem o prezență socială excelentă. Avem 186.000 urmăritori pe Facebook, 80.000 pe Snapchat, 32.000 pe Instagram și 12.000 pe Twitter, dar, Iisuse Hristoase, nu aș cere într-un milion de ani ceva pe degeaba. De asemenea, scriu pe un blog, o altă modalitate de a spune că scriu „chestii pe internet”. Informațiile de mai sus nu mă fac mai bun decât altcineva, nici nu îmi dau dreptul de a nu plăti pentru ceva, cât timp alții plătesc același lucru.

Te sfătuiesc, pe viitor, să plătești ca toți ceilalți și – dacă respectivul hotel chiar crede că va avea de câștigat în urma expunerii tale – s-ar putea să-și dea un apartament mai bun. Astfel vei arăta demnitate, va fi mai puțin jenant pentru tine. Iată un scurt videoclip pe care l-am realizat, în speranța că-ți va fi util.

Toate bune,
Paul Stenson.
PS: Răspunsul este „nu”.

Mesajul lui Stenson a devenit viral, dar tânăra s-a confruntat și cu alte probleme. „Nu mă deranjează refuzul, ci modul în care a reacționat. Un simplu „nu” ar fi fost de ajuns sau chiar ignorarea e-mail-ului. Unii îmi doresc acum moartea și să sufăr de cancer…”, a declarat bloggerița, într-un clip distribuit pe YouTube.

Comunitatea de bloggeri a fost critică la adresa patronului de hotel, dar acesta a răspuns printr-un mesaj sec: „Niciun blogger nu mai are voie să se cazeze în hotelul nostru”.

Stenson i-a trimis lui Darby o „factură falsă”, pentru toată expunerea generată de acțiunile sale.

Inchide