Oamenii de știință coreeni ar fi descoperit „elixirul tinereții” care „șterge ridurile” și ar putea chiar inversa declinul creierului și al mușchilor / Sursă FOTO: Shutterstock - caracter ilustrativ
Publicat: 24/01/2021, 17:51
Actualizat: 24/01/2021, 17:53

Cercetătorii au dezvoltat o terapie genetică întineritoare pentru pielea umană care are potențialul de a face „îmbătrânirea un fenomen reversibil”.

RT a vorbit cu omul de știință care conduce studiul, profesorul Kwang-Hyun Cho, despre descoperirea uimitoare.

Oamenii de știință de la Korea Advanced Institute of Science and Technology (KAIST) au descoperit o modalitate de a face celulele pielii „să devină mai tinere”. Ei susțin că tehnica originală poate fi utilizată pentru „inversarea procesului de îmbătrânire și prevenirea bolilor legate de îmbătrânire și prelungirea duratei de viață”.

Profesorul Kwang-Hyun Cho a declarat că a văzut pielea revitalizată în laborator, moment pe care îl consideră „dramatic” și a adăugat că noua tehnică descoperită „se aplică nu numai pielii umane, ci și întregul nostru corp”.

Descoperire incredibilă a cercetătorilor: Ar putea duce la „reversibilitatea îmbătrânirii”!

Profesorul Cho a descris tehnica sa recent dezvoltată drept „deschiderea porții pentru o nouă generație care percepe îmbătrânirea ca un fenomen biologic reversibil”.

Tehnica se bazează pe utilizarea inhibiției chimice și a interferenței genetice pentru a „opri” o moleculă care face ca celulele să îmbătrânească. Îmbătrânirea unei celule se numește senescență celulară.

Cercetătorii au reușit să „trezească din nou” celulele pielii, în laborator, și să le întinerească capacitatea de a repara și de a se împărți în versiuni mai noi ale lor.

Rezultatele au arătat că funcționalitatea generală a țesutului pielii a fost regenerată, oferind pielii o cantitate sănătoasă de colagen și fibre elastice, eliminând țesutul de riduri.

Compania de produse cosmetice din Seul, Amorepacific, este deja interesată de această descoperire și a început să dezvolte tehnologia în continuare cu asistența oamenilor de știință de la KAIST. Directorul de cercetare și dezvoltare al Amorepacific, Park Won-Seok, a declarat că această cercetare comună a permis companiei să vadă dacă tehnica are potențialul „de a inversa procesul de îmbătrânire a pielii”. Acesta a adăugat că firma sa va continua să se bazeze pe cercetare pentru a „îmbunătăți progresul îmbătrânirii despre care se credea că este imposibil”.

Amorepacific vede deja beneficiile acestei colaborări, prețul acțiunilor fiind în creștere constantă de la anunțul făcut la sfârșitul lunii noiembrie referitor la noua cercetare.

Un nou transfer de TOP la CFR Cluj. Şefii campioanei României îi îndeplinesc toate dorinţele...
Prodanca a aflat cine e amanta lui Reghe şi o AMENINŢĂ în ultimul hal: 'O...
FOTO. Mihaela Rădulescu, apariție interzisă! O rochie transparentă, prin care s-a văzut prea mult
Alimentul care scade temperatura corporală. 10 mâncăruri pentru caniculă
Andreea Marin ARUNCĂ BOMBA! Vedeta, însărcinată? ‘Vom avea şi un copil!’
Patrick, fiul lui Cristi Borcea, lovitură în imobiliare la malul mării! A investit peste 20...
Informaţia IMPORTANTĂ care NU va mai apărea în BULETINE! E o premieră în România
Energia electrică a atins cel mai mare preţ înregistrat vreodată pe piaţa spot din România
BANCUL ZILEI – Amor nebun cu vecina, din răzbunare!
„Ce e mai rău abia urmează”. Cum va arăta viața pe Terra peste 30 de...