Silviu Bănilă
20.11.2014
Magazin

Opt companii care și-au schimbat logo-ul în 2015

În luna octombrie, producătorul de pastile pentru potență Viagra a schimbat logo-ul de pe ambalajele destinate pieței din Rusia, pentru a ilustra mai bine caracteristicile produselor sale.

Viagra nu și-a schimbat logo-ul la nivel global, dar alte companii au luat această măsură în 2014. Unele branduri au decis să își reîmprospăteze imaginea în ochii consumatorilor.

Logo-ul vechi al Hershey ilustra ambalajul popularului baton de ciocolată.

Vechiul logo al WWE era cunoscut pentru aspectul agresiv. Acesta a fost cosmetizat în 2014.

Volvo folosea acest logo încă din anii ’90. Noul logo arată mai bine.

Vechiul logo al Bacardi era dominat de un liliac. Noul logo prezintă același personaj, într-o manieră mai elegantă.

Vechiul logo al NASDAQ era scris cu majuscule. Noua imagine adaugă un detaliu suplimentar.

Logo-ul Reebok nu a fost niciodată la fel de faimos ca logo-ul Nike. Noul logo Reebok seamănă cu simbolul unei companii B2B.

Vechiul logo al Visa avea o zonă galbenă în colțul literei „V”. Noul logo este complet albastru.

Inchide