Șase MODALITĂȚI prin care să rămâi DISCIPLINAT când lucrezi de acasă

Redactor:
Florin Jinga
Din ce în ce mai multe companii le oferă angajaților opțiunea de a lucra de acasă, o decizie înțeleaptă având în vedere creșterea productivității care poate rezulta din asta. Vezi cele ȘASE MODALITĂȚI prin care să rămâi DISCIPLINAT atunci când lucrezi DE ACASĂ

Cu toate acestea, este foarte ușor să te distragi de la muncă când ești efectiv propriu tău șef, în special când vine vorba de gestionarea timpului. Din moment ce nimeni nu îți măsoară productivitatea, depinde de tine să te asiguri că totul este făcut când trebuie și într-un mod profesionist, informează Business Insider

Iată cum să reușești să te concentrezi și să rămâi disciplinat în timp ce lucrezi de acasă:  

Stabilește-ți un program

Trebuie să ai o oră la care te trezești în fiecare dimineață și în același timp, o oră de culcare. Acestea trebuie respectate atât în timpul săptămânii, cât și în weekend.  

Dacă ai un animal de companie, cel mai bine e să-l scoți la plimbare încă de când te-ai trezit pentru că nu știi niciodată când poate apărea ceva neprogramat. Sportul nu trebuie să lipsească din agenda ta, chiar dacă lucrezi de acasă. Pauza de prânz poți să ți-o iei când știi că ai toate lucrurile puse în ordine.

Ridică-te de la birou cel puțin o dată pe oră

Există beneficii dovedite de productivitate și de sănătate fizică ce te fac să te ridici de la birou în mod regulat, iar cel mai bine e să te asiguri că faci acest lucru cel puțin o dată pe oră.

Nu numai că îți permite să-ți întinzi picioarele și să-ți pui sângele în mișcare, dar te ajută să scapi și de oboseala acumulată în orele de muncă și vei fi mai concentrat când revii la birou.

De asemenea, trebuie să bei multă apă, lucru care te va obliga, chiar dacă vrei sau nu, să te ridici de la birou și să te duci la baie.

Ascultă clipuri ASMR pe YouTube

Sună nebunesc, dar răspunsul autonom al senzorilor Meridian o să facă minuni în ceea ce privește nivelul tău de productivitate. Practic, este un impuls foarte relaxant care trece prin tot corpul și care diferă în funcție de persoană. Indiferent dacă este vorba de sunete, de sunete ciudate sau de voci șoptite, cei care experimentează ASMR spun că i-au ajutat.

Aceste clipuri te vor ajuta să adormi seara dacă ai probleme cu somnul, iar ziua te vor face să ajungi la un nivel de productivitate ridicat.

Să mănânci bine

Pe lângă faptul că te va ajuta să-ți menți o greutate sănătoasă, mâncarea te ajută să-ți crești nivelurile de energie, precum și capacitatea de a te concentra.  A”mânca bine” înseamnă ceva diferit pentru fiecare. Totuși, în alimentație ar trebui să incluzi: legumele proaspete, o cantitate moderată de proteine ​​și o dietă bogată în grăsimi sănătoase și scăzută în carbohidrați și zahăr.

Să te deconectezi de la e-mail atunci când lucrezi la un proiect care trebuie terminat imediat

Inbox-ul tău este în permanență bombardat de mesaje noi, dintre care 99% sunt fie mesaje spam sau unele pe care le vei șterge fără să le deschizi. Cu alte cuvinte, majoritatea dintre ele nu sunt importante și cu siguranță nu trebuie să le răspunzi imediat. Când lucrezi la ceva foarte important, cel mai bine este să te deconectezi de la conturile care ar putea să-ți distragă atenția și să uiți de tot.

Să îți rezervi puțin timp și pentru plăcerile tale

6 moduri prin care să rămâi disciplinat atunci când lucrezi de acasă

Atunci când lucrezi foarte serios pentru a te asigura că respecți termenele limită și că oferi clientului o muncă de înaltă calitate, trebuie să ai pauze de o jumătate până la o oră în care să faci lucruri care nu țin de muncă.

Astfel, poți merge până la magazinul de la colț sau să gătești ceva rapid. Orice te face să te relaxezi și să uiți de sarcinile care te așteaptă.

Foto: Hepta

Inchide