Prima pagină » Magazin » STUDIU. Alimentele bogate în Omega 3 prelungesc viața cu doi ani

STUDIU. Alimentele bogate în Omega 3 prelungesc viața cu doi ani

STUDIU. Alimentele bogate în Omega 3 prelungesc viața cu doi ani
Persoanele care au o dietă bogată în acizi grași Omega 3 trăiesc cu doi ani mai mult decât cele care au un regim sărac în acești nutrienți

Persoanele care au o dietă bogată în acizi grași Omega 3 trăiesc cu doi ani mai mult decât cele care au un regim sărac în acești nutrienți. Aceasta este concluzia unui studiu recent, care arată că Omega 3 asigură organismului o protecție suplimentară împotriva bolilor cardiovasculare, notează PassionSante.be.

Pentru a ajunge la această concluzie, oamenii de știință de la Școala de Sănătate Publică din cadrul Universității Harvard au analizat, pentru început nivelul de Omega 3 din sânge. Mai apoi, voluntarii au trebuit să completeze un chestionar care cuprindea un set de întrebări ce aveau rolul de a identifica eventualii factori de risc cardiovascular.

În cadrul studiului au fost implicați în jur de de 3.000 de persoane, cu vârste trecute de 65 de ani. Potrivit site-ului PassionSante.be, cercetarea s-a desfășurat pe 20 de ani 

Rezultatele au dus la constatarea că cei care prezintă niveluri mai ridicate de Omega 3 prezintă un risc cu 35% mai puțin să moară din cauza unei afecțiuni cardiace, speranța de viață fiind cu doi ani mai mare decât la grupul cu o mai slabă concentrație de Omega 3.

Algele, peștele, printre care somonul și tonul, nucile, migdalele, uleiul de măsline, fructele și legumele crude și uscate sunt doar câteva dintre sursele principale de acizi grași Omega 3.

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Mediafax
Mario De Mezzo nu dă înapoi! Primarul Slatinei: „Dacă aș da timpul înapoi, aș lua aceleași decizii”
Digi24
„Un atac împotriva Federației Ruse”. Moscova amenință direct Republica Moldova
Cancan.ro
Motivul REAL pentru care Denise Rifai a fost înlocuită cu Cătălin Măruță la Antena 1
Prosport.ro
FOTO. Antonela, iubita mult mai tânără a milionarului Arpad Paszkany, în jacuzzi
Adevarul
Fata din Roșiori de Vede care a absolvit Harvard și lucrează la NATO. Povestea Laviniei Teodorescu: „M-aș întoarce oricând în România”
Mediafax
România, învinsă fără drept de apel de Franța! Tricolorii U16 se opresc în sferturile EuroBasket
Click
România, zgâlțâită de cutremure! Sofia Vicoveanca stă într-un bloc cu bulină roșie: „E pericol!” Avertismentul arhitectului Mihai Albu
Digi24
Noi informații despre accidentul mortal din centrul Brașovului. Ce s-ar fi întâmplat, de fapt, cu șoferul
Cancan.ro
Anna și pensionarul MApN s-au autodenunțat. Gestul de pe Transfăgărășan e pistol cu apă. Iubirea lor a trecut granița (și nu doar o dată)!
Ce se întâmplă doctore
Dieta cu două mese pe zi a Amandei Holden! Actrița își expune cu nonșalanță trupul perfect, la 55 de ani
Ciao.ro
De ce a lipsit Vierme de la reuniunea Animal X de la UNTOLD 2026. Explicația oferită de Șerban Copoț
Promotor.ro
Problema neașteptată a cablurilor pe bază de soia. Un șofer a plătit scump
Descopera.ro
Furnicile lucrează mai bine în grupuri mari, au aflat oamenii de știință
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Ieri m-am jucat cu soția de-a doctorița și pacientul!
Descopera.ro
Deținerea unui câine ar putea avea efecte surprinzătoare asupra sănătății copiilor, indică un studiu