Prima pagină » Magazin » STUDIU. Motivul pentru care femeile măritate beau mai mult alcool decât cele necăsătorite

STUDIU. Motivul pentru care femeile măritate beau mai mult alcool decât cele necăsătorite

STUDIU. Motivul pentru care femeile măritate beau mai mult alcool decât cele necăsătorite
Femeile beau mai mult alcool după ce se mărită

Femeile beau mai mult alcool după ce se mărită. Aceasta este concluzia la care a ajuns un grup de oameni de știință americani, care susțin că acestea beau mai mult nu pentru că odată cu oficializarea relației devin nefericite, ci pentru că sunt influențate de partenerul de viață. Aceasta notează Live Science.

Studiul mai arată că oficializarea relației nu le schimbă doar pe femei în ceea ce privește obiceiul de a bea alcool, dar și pe bărbați. Aceștia beau mai puțin timp în compania prietenilor și mai mult în compania soției. Dar cu toate acestea, cantitatea de alcool se reduce considerabil, spre deosebire de perioada în care erau celibatari.

Pentru a ajunge la această concluzie, experții de la Universitatea din Cincinnati, specialiștii de la Universitatea de Stat Pennsylvania, savanții de la Universitatea Rutgers și cercetătorii de la Universitatea din Texas au chestionat un grup de 5.305 de persoane, bărbați și femei, cu privire la obiceiurile în ceea ce privește consumul de alcool.

În timp ce studiile anterioare arătau că odată căsătoriți, atât femeile, cât și bărbații reduceau considerabil cantitatea de alcool băută, cercetarea recentă relevă că sub influența negativă a soților lor, femeile încep să bea mai mult, în timp ce bărbații reduc semnificativ cantitatea de alcool cu care erau înainte obișnuiți.

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Mediafax
Ce gătim de Sfânta Maria. 5 rețete tradiționale pentru masa de sărbătoare
Digi24
Alertă la Costinești după ce pe plajă a fost descoperit un obiect suspect
Cancan.ro
Aceste pensii cresc cu 210 lei, de la 1 ianuarie 2027. Care sunt pensionarii din România care se vor bucura de această majorare
Prosport.ro
„Doamna Diana, ne omorâți”. Imagini incendiare cu fosta soție a lui Claudiu Niculescu, în costum de baie
Adevarul
În ce condiții poate conduce o persoană cu epilepsie. Ce prevede legea în cazul accidentului din Brașov
Mediafax
SUA își pune aliații NATO la test: Trump decide cine rămâne „loial” înainte de retragerea trupelor din Europa
Click
David Popovici, AUR la 200 de metri liber! Intră în istorie cu un record
Digi24
„Nu va mai fi nici Moscova, nici Sankt Petersburg”. Ideologul lui Putin, teorie apocaliptică despre „probabilul” război nuclear
Cancan.ro
4.000 lei amendă tuturor românilor care locuiesc la casă și fac acest lucru în curte, crezând că nu îi vede nimeni
Ce se întâmplă doctore
Cum arată casa de 21 de milioane de dolari în care locuiesc Meghan Markle și Prințul Harry. „Este vindecător. Te simți liber”
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Exclusiv | Cum arată noile camere de rovinietă inteligente, montate de CNAIR. Calculează câți KM a parcurs o mașină
Descopera.ro
Legumele din întreaga lume dispar. Iată cum ne afectează, fără să știm, alimentația
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BUBULINA: – Facem dragoste de trei ori pe săptămână!
Descopera.ro
Premieră în România: Au fost descoperite primele dovezi ale utilizării uneltelor din os de către neandertalieni