Bogate în APĂ, FIBRE și fără multe CALORII. CINCI SUPE sănătoase pe care să le încerci

Bogate în APĂ, FIBRE și fără multe CALORII. CINCI SUPE sănătoase pe care să le încerci
Pe măsură ce TOAMNA își intră în drepturi și ziele devin MAI FRIGUROASE, cei mai mulți dintre noi alegem supele. Vezi care sunt cele CINCI SUPE pe care să le încerci toamna aceasta

Pentru că este bogată în apă și fibre, supa îți umple stomacul fără să te încarce cu multe calorii, îți oferă mulți nutrienți și datorită senzației de sațietate pe care ți-o conferă este foarte potrivită pentru diete și pentru echilibrarea metabolismului.

Când mănânci în oraș, ai grijă să eviți supele care conțin multă smântână pentru că au multe calorii. Optează pentru supele cremă de legume sau încearcă să le faci chiar tu acasă. Asta este cea mai sănătoasă metodă!

Ți-am pregătit 5 supe perfecte pentru sezonul rece!

Supă de linte verde cu arome indiene

Lintea este o sursă grozavă de fibre, cu 8 grame pe porție. Fibrele conferă senzația de sațietate, dar contribuie și la scăderea riscului de cancer de colon și de sân. Lintea verde merge de minune cu morcovii tăiați cubulețe, țelină, păstârnac, rădăcină de pătrunjel, roșii, ardei, ceapă și chimen. Pentru o variantă mai sănătoasă a supei de linte indiene, încearcă să folosești lapte de cocos, usturoi, turmeric și un praf de scorțișoară.

Supă cremă de broccoli

Nutriționiștii consideră broccoli printre cele mai sănătoase legume cu o mulțime de nutrienți și vitamine. Încearcă să nu comanzi supa de broccoli când mănânci în oraș pentru că de foarte multe ori conține brânză de cheddar, smântână, unt sau alte brânzeturi – bogate în grăsimi. Gătește supa acasă înlocuind grăsimile cu lapte de cocos sau de migdale neîndulcit, smântână de cocos sau gluten de grâu, ca agent de îngroșare.

Citește continuarea pe CSID!

Foto: Hepta

Inchide