Prima pagină » Sănătate » Cafeaua, ciocolata și vinul roșu îți pot reduce riscul de a muri de tânăr

Cafeaua, ciocolata și vinul roșu îți pot reduce riscul de a muri de tânăr

Cafeaua, ciocolata și vinul roșu îți pot reduce riscul de a muri de tânăr
Nu v-ați întrebat de multe ori cum să faceți ca să aveți o viață mai lungă? Un nou studiu publicat în Revista de Medicină Internă a ajuns la concluzia că adoptarea unei diete "antiinflamatorie" duce la scăderea riscului de a muri de tânăr.

Cercetătorii de la Universitatea de Științe ale Naturii din Varșovia, Polonia, au analizat datele de la 68.000 de bărbați și femei din Suedia cu vârste cuprinse între 45-83 ani și au descoperit că cei care au urmat o dietă cu alimente antiinflamatoare, cum ar fi: fructele, legumele, ceaiul, cafeaua, cereale la micul dejun, brânză cu conținut scăzut de grăsimi, ulei de măsline, nuci, ciocolată, cantități moderate de vin roșu și bere, aveau cu 18% mai puține șanse să moară de orice boală, informează Business Insider

Mai exact, riscul de a suferi din cauza unor probleme cardiovasculare a scăzut cu 20%, iar riscul de a muri de cancer cu 13%. Fumătorii care au urmat aceeași dietă au avut mai multe beneficii decât cei care nu au făcut-o.

Inflamația poate fi cauza multor boli, inclusiv a unor forme de cancer, a demenței și a problemelor cardiovasculare. Astfel, reducerea inflamației cu anumite alimente poate fi o modalitate de a combate daunele provocate de aceste boli.

Chiar și aderarea parțială la o dietă antiinflamatorie poate oferi un beneficiu pentru sănătate, a spus autorul principal Joanna Kaluza.

La începutul acestui an, un studiu a arătat cum consumul a trei batoane de ciocolată neagră pe lună ar putea reduce riscul bolilor de inimă.

Totuși, cu alcoolul este puțin mai complicat. Cercetările au arătat că consumul moderat de alcool ar putea crește fertilitatea la bărbați și, eventual, durata vieții.

Foto: Hepta

Recomandarea video

Mediafax
SECRETUL longevității, dezvăluit după 30 de ani! De ce unii oameni trec de 100 de ani
Digi24
Adolescente folosite ca asasini: Schema prin care Rusia recrutează fete tinere pentru atacuri împotriva militarilor ucraineni
Cancan.ro
Fiica milionarului sinucigaș de la Hexipharma, bătută și sechestrată de un cântăreț celebru! Scene de coșmar într-un apartament din București
Prosport.ro
FOTO. A apărut într-un costum de baie neobișnuit și a fost făcută praf!
Adevarul
PNL îi întoarce spatele lui Eugen Tomac. Siegfried Mureșan: „Dacă domnul ar fi un Mario Draghi, atunci poate ne-am uita altfel la dumnealui”
Mediafax
ULUITOR! Cercetătorii spun că AI poate recunoaște semnele depresiei
Click
Dan Negru, dezamăgit de vacanța din Cipru: „Nu aș recomanda!” Ce spune însă despre Grecia?
Digi24
Bill Gates regretă relaţia cu Jeffrey Epstein și spune că ar fi fost șantajat de el. „Nu a avut succes”
Cancan.ro
Simona Halep și ,,Regele mezelurilor'', escapadă romantică la Mykonos. Fosta campioană și milionarul nu se mai ascund! Nu le stă rău deloc!
Ce se întâmplă doctore
Iuliana Marciuc a slăbit 7 kilograme în 5 săptămâni. Ce dietă urmează și care este regula pe care o respectă zilnic
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Dacia Striker, în probe pe străzile din București. Cum au reacționat oamenii când au văzut cel mai nou model Dacia
Descopera.ro
Unde a fost cea mai mare piață de sclavi din istoria omenirii?
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Măi Bulă, soțul meu se întoarce într–o oră!
Descopera.ro
Test de cultură generală. Care este cea mai veche limbă încă vorbită în zilele noastre?