Prima pagină » Sănătate » Recomandările nutriționiștilor: ce trebuie să mănânci și câtă bere ai voie să bei în zilele toride

Recomandările nutriționiștilor: ce trebuie să mănânci și câtă bere ai voie să bei în zilele toride

Recomandările nutriționiștilor: ce trebuie să mănânci și câtă bere ai voie să bei în zilele toride
Legume și sucuri de fructe - este recomandarea specialiștilor în nutriție când vine vorba de regimul alimentar din sezonul cald.

Legume și sucuri de fructe – aceasta este recomandarea specialiștilor în nutriție atunci când vine vorba de regimul alimentar din sezonul cald. Asta pentru că în timpul temperaturilor ridicate, corpul elimină, prin transpirație, o cantitate importantă de vitamine și săruri minerale, iar acest dezechilibru trebuie corectat, se precizează într-un comunicat remis gândul de Centrul de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție.

„În timpul verii, organismul uman consumă un surplus de energie, în comparație cu restul anului”, a explicat Corina Zugravu, Președintele Centrului de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție. „Astfel, corpul nostru are nevoie de un boost de vitamine și de energie. Legumele și băuturile naturale sunt cele mai bune surse de suplinire a acestor pierderi. Astfel, o atenție sporită la meniul zilnic va asigura necesarul de nutrienți atât de important organismului”, a adăugat ea.

Cu un nivel caloric redus, roșiile conțin cantități importante de vitamina C și A, cât și săruri minerale precum fier, calciu, potasiu, fosfor, magneziu, iod.

De asemenea, cu o compoziție de 95% apă, castraveții reprezintă surse excelente de vitamine, precum cele din complexul B: B3, B9 și B6, cât și vitaminele A și E. În plus, castraveții conțin și enzime benefice digestiei.

În topul celor mai apreciate băuturi pe timpul verii se află sucurile naturale din fructe. Astfel, fructe care conțin o cantitate mare de apă, cum sunt pepenele roșu, pepenele galben, zmeura, căpșunele, afinele, cireșele, zmeura și piersicile se pot transforma în sucuri cu un aport important de vitamine, precum: A, C, D și E, cât și vitamina B6.

Și berea poate fi consumată zilnic de către persoanele sănătoase într-o cantitate moderată, echivalând 660 ml/zi pentru bărbați și 330 ml/zi pentru femei. Pe lângă fibrele provenite din cereale și antioxidanții cedeți de hamei, berea are și un conținut important de vitamine, în principal cele aparținând complexului B – B3, B2, B6, B9.

Centrul de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție este o entitate cu caracter științific, rezultat al demersului celor trei membri fondatori: dr. Corina – Aurelia Zugravu, lector universitar în cadrul UMF „Dr. Carol Davila”, căreia îi revine și calitatea de Președinte în cadrul Centrului de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, dr. Alin Popescu, medic primar în medicină sportivă și consultant în probleme de nutriție, deținând calitatea de Secretar general, și dr. Mihaela Begea, doctor în științe inginerești.

Înființat în luna decembrie a anului 2011 și lansat oficial în data de 7 martie 2012, Centrul de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție are drept obiectiv investigarea efectelor consumului moderat de bere asupra organismului uman prin derularea de studii științifice și diseminarea informațiilor în domeniu în rândul comunității medicale și a publicului larg.

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Alarmă pentru tineri: conservantul alimentar care apare în tot mai multe cazuri fatale
Digi24
Unul din cei mai importanți bancheri din Rusia are vești proaste pentru Putin. „Vom ajunge la o criză socială”
Cancan.ro
Imaginile verii de la mare! A “pupat” gardul și a lustruit Audiul. De fapt, “distracția” a avut loc în parcarea de la LOFT
Prosport.ro
„Doamna Diana, ne omorâți”. Imagini incendiare cu fosta soție a lui Claudiu Niculescu, în costum de baie
Adevarul
Câți ani de necontributivitate sunt asimilați pentru pensionare
Mediafax
A spart peretele și a rămas fără cuvinte! Ce a găsit un student valorează 9 milioane de euro
Click
Nicușor Dan, apariție surpriză la Făgăraș. Ținuta în care a fost surprins președintele
Digi24
Cine sunt cele trei personalități din lume care pot călători fără pașaport. Explicațiile din spatele acestor excepții
Cancan.ro
Alertă seismică în România! Un nou cutremur a fost înregistrat în Vrancea
Ce se întâmplă doctore
Cum arată casa de 21 de milioane de dolari în care locuiesc Meghan Markle și Prințul Harry. „Este vindecător. Te simți liber”
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Motorina s-a ieftinit cu aproape 70 de bani. Ce prețuri afișează astăzi benzinăriile
Descopera.ro
Un meteorit marțian rar păstrează indicii nemaivăzute despre interiorul Planetei Roșii
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BUBULINA: – Facem dragoste de trei ori pe săptămână!
Descopera.ro
Cum a devenit feminismul atât de divizat? Femeile încearcă să reconstruiască alianțele