Prima pagină » Sănătate » STUDIU. Ce efect are ciocolata neagră asupra cardiacilor

STUDIU. Ce efect are ciocolata neagră asupra cardiacilor

STUDIU. Ce efect are ciocolata neagră asupra cardiacilor
Ciocolata neagră previne apariția infarcturilor și a accidentelor vasculare cerebrale

Ciocolata neagră previne apariția infarcturilor și a accidentelor vasculare cerebrale. Aceasta este concluzia la care au ajuns oamenii de știință de la Universitatea din Melbourne, Australia.

Specialiștii sunt de părere că acest aliment ar trebui inclus în dieta persoanelor care suferă de afecțiuni cardiovasculare și prezintă un risc crescut de a se confrunta cu afecțiunile menționate mai sus, notează Daily Mail.

Pentru a ajunge la această concluzie savanții au monitorizat timp de un deceniu un grup de 2.013 de persoane care sufereau de sindromul metabolic – o afecțiune care include toleranță scăzută la glucoză, dislipidemie, hipertensiune arterială, obezitate și hiperinsulinemie, dar cu toate acestea nu sufereau de diabet și nu aveau antecedente cardiace, precum un preinfarct. În plus, voluntarii nu urmau un tratament pentru hipertensiune.

În urma evalurii, savanții au observat că includerea a 100 de grame de ciocolată neagră în regimul persoanelor care se confruntă cu afecțiuni cardiace ajută la diminuarea riscului de a suferi de a un infact sau a unui accident vascular cerebral.

Cercetătorii sunt de părere că această descoperire a lor ar putea reduce cheltuielile pe care trebuie să le suporte pacienții bolnavi de inimă, mai notează Daily Mail.

Experții precizează că aceste beneficii au fost observate doar în cazul ciocolatei negre, care avea un conținut de 60-70% de cacao, ingredint care este bogat în flavonoide – antioxidanți care protejează funcția cardiovasculară.

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Alarmă pentru tineri: conservantul alimentar care apare în tot mai multe cazuri fatale
Digi24
Unul din cei mai importanți bancheri din Rusia are vești proaste pentru Putin. „Vom ajunge la o criză socială”
Cancan.ro
Imaginile verii de la mare! A “pupat” gardul și a lustruit Audiul. De fapt, “distracția” a avut loc în parcarea de la LOFT
Prosport.ro
„Doamna Diana, ne omorâți”. Imagini incendiare cu fosta soție a lui Claudiu Niculescu, în costum de baie
Adevarul
Câți ani de necontributivitate sunt asimilați pentru pensionare
Mediafax
A spart peretele și a rămas fără cuvinte! Ce a găsit un student valorează 9 milioane de euro
Click
Nicușor Dan, apariție surpriză la Făgăraș. Ținuta în care a fost surprins președintele
Digi24
Cine sunt cele trei personalități din lume care pot călători fără pașaport. Explicațiile din spatele acestor excepții
Cancan.ro
Alertă seismică în România! Un nou cutremur a fost înregistrat în Vrancea
Ce se întâmplă doctore
Cum arată casa de 21 de milioane de dolari în care locuiesc Meghan Markle și Prințul Harry. „Este vindecător. Te simți liber”
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Motorina s-a ieftinit cu aproape 70 de bani. Ce prețuri afișează astăzi benzinăriile
Descopera.ro
Un meteorit marțian rar păstrează indicii nemaivăzute despre interiorul Planetei Roșii
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BUBULINA: – Facem dragoste de trei ori pe săptămână!
Descopera.ro
Carol al II-lea și capcana germană. De ce apropierea de Hitler nu a putut salva România