A fost finalizată achiziția companiilor Carpatina SA și Lipomin SA / Florin Rădulescu: „Potențialul pieței de apă minerală din România este în continuă creștere”

Redactor:
Ionel Vaduva
A fost finalizată achiziția companiilor Carpatina SA și Lipomin SA / Florin Rădulescu: „Potențialul pieței de apă minerală din România este în continuă creștere”
Prodal 94 SRL, unul dintre cei mai mari jucători pe segmentul băuturilor spirtoase din România, anunță oficial finalizarea achiziției a două companii producătoare de apă minerală plată și apă minerală carbogazoasă de la noi din țară, în contextul continuării strategiei de extindere și de diversificare a portofoliului de produse.

„Potențialul pieței de apă minerală din România este în continuă creștere. Acest lucru se reflectă în diversificarea din ultimii ani a brandurilor de pe piață, a portofoliilor de ambalaje și sub-segmente ale categoriei, a preferințelor consumatorilor și a momentelor sau ocaziilor de consum. În acest context, obiectivul nostru este să dezvoltăm aceste linii noi de business și să contribuim la inovarea și dezvoltarea pieței de apă din România, prin dezvoltarea brandurilor actuale, cât și prin altele noi, care să se regăsească în viitor între primele preferințele ale consumatorilor”, a declarat Florin Rădulescu, Director General Carpatina SA și Lipomin SA.

Cele două companii produc și comercializează în România apă minerală plată și apă minerală carbogazoasă sub brandurile Carpatina și Lipova și dețin trei fabrici de producție, două în județul Arad (Băile Herculane și Lipova) și una în județul Neamț (Toșorog).

Lipomin a avut în 2018 o cifră de afaceri de 10,2 milioane de lei, în scădere cu 9% față de anul precedent, o pierdere netă de 340.000 de lei, față de o pierdere netă de 1,4 milioane de lei, arată datele de la Ministerul de Finanțe. Compania a avut un număr mediu de 26 de salariați.

Pe de altă parte, Carpatina a realizat o cifră de afaceri de 20,6 milioane de lei, în scădere cu 6,5% față de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanțe. Compania a raportat o pierdere de 2,6 milioane de lei, la jumătate față de anul anterior. Producătorul a avut un număr mediu de 50 de angajați.

Prodal 94 este o companie controlată de doi renumiți oameni de afaceri, Jabbar Kanani și Bagher Karimzadeh, conform datelor de pe platforma de analiză Confidas.

Jabbar Kanani este și proprietarul Agricover, cel mai imporant integrator în circuitul produselor și serviciilor din agricultură.

Cu o expertiză recunoscută în producția și distribuția de băuturi alcoolice, compania Prodal 94 a dezvoltat constant în ultimii ani portofoliul de produse, aducând alături de brand-urile proprii mărci consacrate la nivel internațional (whiskey, tequila, rom, gin, prosecco). Brandurile consacrate ale companiei sunt Stalinskaya Vodka, liderul pieței de votcă din Romania1 și Wembley London Dry Gin, liderul pieței locale de gin.

Înființată în 1994, compania Prodal 94 SRL este unul dintre cei mai mari jucători pe segmentul băuturilor spirtoase din România și deține un portofoliu propriu de branduri consacrate. Compania este prezentă și pe piețele internaționale produsele sale fiind exportate în peste 24 de țări din Europa, Asia, America de Nord și de Sud.

Sursă foto: Pixabay

 

Inchide