Atenție la mesajele false primite în numele E.ON! Energie România roagă consumatorii să nu dea curs invitațiilor

Atenție la mesajele false primite în numele E.ON! Energie România roagă consumatorii să nu dea curs invitațiilor
Sursă Foto - Digi24
Publicat: 03/10/2022, 15:59

E.ON Energie România îşi avertizează clienţii să nu ia în considerare şi să nu dea curs mesajelor primite, în ultimele zile, prin intermediul Whatsapp sau SMS,în numele companiei,privind necesitatea unei deplasări la magazinele E.ON şi depunerea unei cereri, până la 1 octombrie, pentru a beneficia de schema de sprijin.

Mai mulți români au primit mesaje false semnate E.ON. Compania transmite că nu a trimis astfel de mesaje și roagă consumatorii să nu dea curs invitațiilor.

În mesajele primite pe Whatsapp sau SMS, în numele companiei, clienții sunt înștiințați cu privire la necesitatea unei deplasări la magazinele E.ON și depunerea unei cereri, până la 1 octombrie, pentru a beneficia de schema de sprijin.

”Aceste mesaje NUsunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiţi mesaje care conţin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să NU daţi curs acestor invitații! Specialiştii noştri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica şi transmite informații utile către instituţiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situaţii similare”, a anunţat compania.

De asemenea, în legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea preţurilor la electricitate şi gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, informaţii corecte şi complete pot fi găsite pe pagina de internet, prin accesarea link-uluihttps://www.eon.ro/plafonare-pret.

Totodată, face următoarele precizări pentru clienţi: ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneţi nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin; • persoanele juridice, în funcţie de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online, prin accesarea paginii https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119; dacă este necesar să veniţi în magazinele E.ON, asiguraţi-vă că v-aţi programat vizita care se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBookingaccesând link-ulhttps://www.eon.ro/programare-onlinesau la telefon 0265 208 466.”, a precizat compania, potrivit Digi24.ro.

Amyra Garey
Amyra Garey a absolvit Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, Universitatea București, secția Filologie, limbile - ucraineană-rusă. Pasionată de poezie și scriere, a câștigat concursuri literare, lucrând alături de scriitorul ucrainean citeste mai mult
Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase