Campania Gândul „Romanians adopt remainians”, premiată la gala Internetics 2016

Campania Gândul „Romanians adopt remainians, premiată la gala Internetics 2016
Publicat: 22/11/2016, 00:50
Actualizat: 22/11/2016, 08:23

În competiție au fost înscrise anul acesta 156 de lucrări de către 29 de participanți cu lucrări pentru 67 de branduri. Juriul a fost format din peste 30 de specialiști în marketing și digital și a fost condus de Ajay Naqvi, x Country Marketing Manager Airbnb India. „A fost o sesiune de jurizare antrenantă. Nu-mi amintesc să fi trebuit să fac alegeri atât de grele în cadrul unei jurizării până acum. Determinarea juraților de a premia doar cele mai bune lucrări împreuna cu un nivel foarte ridicat de calitate a lucrărilor au făcut jurizarea și mai grea, dar plină de satisfacții. La finalul acestui proces mă simt ca un student, pentru că am acumulat foarte multe: o mai buna înțelegere a brandurilor mari, cât și a celor mici, a relației dintre succes și folosirea inovativă a noilor media și a României și romanilor. De asemenea, sper că eforturile noastre vor contribui la consolidarea traiectului industriilor de marketing și publicitate din România și din regiune” a declarat Naqvi.

Fondat și organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing și advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri și tool-uri de promovare online și încurajarea creativității și a strategiei.

Lista completă a câștigătorilor:

MRM // McCann a câștigat premii pentru lucrările „CokeStream Romania” (Silver in Culture – Online Branded Content), „Fakation” și „Little Money Big Fun” pentru KFC, ambele Gold în Social Media Special Mechanics, „Wi Fi Tests” pentru KFC (Gold pentru Mobile Campaigns, Winner în secțiunea Others – INTERACTIVE CAMPAIGNS – Full Digital Campaign și Silver pe aceeași subcategorie) și „Sprite – uncool check-in” (Silver in Digital Brand Experience).

WEBSTYLER și-a adăugat încă șapte trofee în portofoliul de trofee Internetics, pentru campania Gândul – „Romanians Adopt Remainians” (Silver în Viral Non Video și în secțiunea Social Media – Online PR Special Projects și Winner în sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment – INTERACTIVE CAMPAIGNS – Full Digital Campaign), „Star Wars Stunt” pentru Avstore (Silver în Online PR Special Projects), „Instacans” pentru Coca-Cola (Silver în Mobile Campaigns), „The Epic Call To Arms ” pentru Banca Transilvania (Winner în secțiunea Others – INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign și Silver în aceeași subcategorie).

Publicis România/Publicis One a câștigat cinci trofee, pentru „Bernie Speed Test” (Gold în Viral Non Video și în Online PR Special Projects), „Mr. Bear Driver” (Gold în Online Advertising Games și Silver în Mobile Apps) și „Shop like a Jedi” pentru Carrefour (Silver în Digital Brand Experience).

Golin s-a clasat anul acesta pe locul patru conform numărului de puncte, cu 4 trofee pentru proiectele „Electric Castle, Unofficial Partners” (Gold in Communities – Brand Built Communities) și „Vanilla Skype, the first theatre play with an audience casting” (Silver in Online PR Special Projects, Winner in sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment din INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign și Gold în cadrul aceleiași subcategorii).

Leo Burnett România/Publicis One a obținut 4 trofee de argint: 3 cu TADAAAM by Telekom – Silver în Online Branded Content (Culture), în Brand Built Communities și în secțiunea Social Media Pages și unul cu „ABSOLUT Creator” în Digital Brand Experience.

Cele mai premiate companii în cadrul galei de premiere au fost: 1. KFC ( cu 5 trofee câștigate); 2. The Coca-Cola Company (4 trofee); 3. Mediafax / Telekom Romania / Orange România cu câte 3 trofee

Brandurile câștigătoare sunt: ABSOLUT, ACR & FIA, ARCUB/Bucharest2021, Avstore, Bogata City Hall, Banca Transilvania, BCR, Carrefour, Coca-Cola, Electric Castle, Gândul, Grolsch, KFC, Lenovo Yoga, Orange, Pepsi, Rowenta, Salvați Copiii, Sprite, Staropramen, Strongbow, Telekom, Vanilla Skype si WWF.

De asemenea, în competiție au fost acordate și trei distincții speciale:

BEST USE OF TECHNOLOGY : Orange My Heartbeats Orange România, client – Orange România, agentie – MullenLowe Profero

MOST CREATIVE CLIENT OF THE YEAR: KFC

SPECIAL AWARD acordat de The Institute: iLikeIT pentru promovarea industriilor creative digitale

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
Ce înseamnă ca Ucraina să piardă războiul cu Rusia. Trei scenarii
Anunțul făcut de Lavinia Pîrva după 7 ani de mariaj cu Ștefan Bănică Jr.: ”Întotdeauna...
FOTO. Grațiela e văduva lui Costel Corduneanu. Femeia e cu 20 de ani mai tânără...
Simona Halep revine în Spania! Sportiva din România va evolua la Madrid Open
BREAKING NEWS | A murit celebrul transgender Naomi
Cum se menține în formă Romanița Iovan la 59 de ani. SECRETELE ei: ce consumă...
Alerte meteo de vreme severă imediată emise de ANM. Cod galben în mai multe zone...
Adio, doamnă! Vestea morții ei a picat ca un trăsnet
Ce a făcut Mădălin Paul Păduran cu câteva ore înainte de accident! Dezvăluirile făcute de...
Acum păpușă, în trecut mătușă! Cum arăta Inna înainte să fie celebră
Poți radia mașina dacă n-o mai folosești, fără s-o casezi?
UE are nevoie de gaz natural lichefiat rusesc pentru a evita un şoc energetic -...
Ceva CIUDAT se întâmplă cu SATELIȚII lui ELON MUSK! De ce NU trebuie lăsați să...
Decizie pentru toți cei care au TELEFOANE mobile. Ordinul de la UE a devenit deja...
Câinii și pisicile vă pot ucide. Alertă pentru proprietarii de animale
„Nu mai e de trăit” O româncă stabilită în Italia este stupefiată de un nou...
"Mă simt ciudat să spun cu voce tare: Am cancer la creier". Reacția tulburătoare a...
Virginia, dezvăluiri despre o posibilă relație cu Patrick! Se simte Robi deranjat de apropierea dintre...
"A scos o canistră şi a turnat pe el". Cine este bărbatul care și-a dat...
BANCUL ZILEI. Ștrulă: - Bulă, care este poziția ta preferată în timp ce faci amor?
Schimbările climatice ar crește numărul de AVC-uri