Google îşi lansează propria Universitate. Cursurile durează şase luni. Cât costă înscrierea și ce joburi asigură

Google îşi lansează propria Universitate. Cursurile durează şase luni. Cât costă înscrierea și ce joburi asigură
Sursă foto - caracter ilustrativ: Shutterstock
Publicat: 26/08/2020, 15:59
Actualizat: 06/04/2021, 16:22

Gigantul tech Google a anunțat o nouă schemă numită „Certificate de carieră Google”. Cursurile „Google Career Certificates” pregătesc studenţii pentru profesiile din lumea digitală în şase luni de studiu intensiv, la un preţ de 300 de dolari, scrie site-ul happymag.tv.

Cursurile vor costa 300 de dolari

Schema de carieră Google a fost inițial concepută pentru a crește accesul la joburi IT, dar de atunci s-a dezvoltat pentru a include, de asemenea, cursuri de management de proiect și UX Design.

Cursurile ar trebui să dureze aproximativ șase luni.

Kent Walker, unul dintre vicepreședinții seniori ai operațiunilor globale Google, a scris că „Aceste noi programe de carieră sunt proiectate și predate de angajații Google care lucrează în domeniile pe care le vor preda. După urmarea cursurilor, participanții invață abilitățile esențiale de care au nevoie pentru a obține un loc de muncă. Nu este necesară o diplomă sau o experiență anterioară pentru a intra la aceste cursuri.”

Programul de la Google nu este o idee complet inedită, întrucât seamănă oarecum cu programele de educație profesională și ucenicie care există de ani buni pe piața din SUA.

Meseriile pentru care Google va oferi diplome (data analyst, ux designer, project manager etc.) sunt plătite în medie cu cume cuprinse între 55.000 și 93.000 de dolari pe an.

Mai mulţi rectori ai universităţilor prestigioase din Statele Unite ale Americii sunt sceptici în ceea ce priveşte pregătirea tinerilor în materii care necesită ani buni de studiu. Mai mult, preţul accesibil poate atrage foarte mulţi aspiranţi care nu au abilităţi reale şi care pot dăuna prestigiului unei licenţe universitare.

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase