SUBIECTE BAC 2013 MATEMATICĂ PEDAGOGIC. Ce subiecte primesc elevii de la liceele pedagogice

Publicat: 28/08/2013, 15:15
Actualizat: 21/10/2014, 23:12

SUBIECTE BAC 2013 MATEMATICĂ PEDAGOGIC. Peste 56.546 de absolvenți de clasa a XII-a participă miercuri, 28 august, la proba scrisă obligatorie a profilului, care se dă la Matematică sau Istorie, din cadrul examenului de Bacalaureat 2013, sesiunea toamnă.

SUBIECTE BAC 2013 MATEMATICĂ SESIUNEA AUGUST-SEPTEMBRIE

BAREM SUBIECTE BAC 2013 MATEMATICĂ SESIUNEA AUGUST-SEPTEMBRIE

Gândulva publica Subiecte Bac 2013 MATEMATICĂ PEDAGOGIC – sesiunea toamnă, la scurt timp după ce elevii le vor primi. Acestea vor fi publicate și pesite-uledu.roîmpreună cu baremele de corectare.

Anul acesta, elevii de la TEHNOLOGIC nu mai primesc aceleași subiecte la BACALAUREAT 2013 ca elevii de la MATEMATICĂ -INFORMATICĂ. Această măsură a fost luată după ce absolvenții din anii trecuți s-au plâns că subiectele de la matematică au fost grele și de multe ori din noțiuni pe care ei nu le-au făcut la clasă.

Astfel, la fel ca în iulie, elevii vor primiSubiecte Bac 2013 MATEMATICĂ în funcție de profil: matematică-informatică, tehnologic, științele naturii și pedagogic. Elevii de la Pedagogic au primit la MATEMATICĂ următorarele subiecte: 1. funcții, procente și geometrie. 2. legi de compoziție.3. matrice și sistem matrice.

SUBIECTE BAC 2013 MATEMATICĂ PEDAGOGIC. Câți absolvenți dau probele scrise în sesiunea de toamnă 2013

Din datele centralizate de MEN arată că pentru probele scrise, cei mai mulți candidați s-au înscris la limba și literatura română (55.741 de absolvenți), respectiv la proba obligatorie a profilului: 56.546 de candidați (dintre care 51.940 la matematică și 4.606 la istorie).

Un număr ridicat s-a înregistrat și la proba scrisă la alegere a profilului și specializării: 53.837 de absolvenți.

O mare parte a acestora a optat pentru biologie – 31.119. Ceilalți au ales astfel: geografie – 11.870, fizică – 6.026, chimie – 3.549, informatică – 383, logică – 300, economie – 193, psihologie – 176, sociologie – 142, filosofie – 79.

Examenul scris pentru limba și literatura maternă a fost susținut de 1.367 de candidați, dintre care 1.328 la limba și literatura maghiară, 32 la limba și literatura germană, 6 la limba și literatura ucraineană și 1 la limba și literatura sârbă.

În total, la cea de-a doua sesiune a examenului de Bacalaureat, august-septembrie 2013, s-au înscris peste 87.000 de candidați, dintre care 67% fac parte din promoția 2012-2013, iar 33% sunt absolvenți ai promoțiilor anterioare.

La proba de evaluare a competențelor de comunicare în limba română s-au înscris 17.758 de candidați, iar la proba pentru evaluarea competențelor de comunicare în limba maternă s-au înscris 648 de candidați (625 pentru limba maghiară, 21 pentru limba germană și 2 pentru limba ucraineană). 18.270 de candidați vor susține proba de evaluare a competențelor de comunicare într-o limbă de circulație internațională.

Dintre aceștia, 15.893 au optat pentru limba engleză, 2.129 pentru limba franceză, 109 pentru limba germană, 82 pentru limba spaniolă, 34 pentru limba italiană, 20 pentru limba rusă și 3 pentru limba ebraică. La proba de evaluare a competențelor digitale sunt așteptați 17.866 de candidați.

SUBIECTE BAC 2013 MATEMATICĂ PEDAGOGIC. Calendar Bac 2013- probele scrise -Sesiunea august-septembrie:

26 august 2013 – Limba și literatura romană – proba scrisă

27 august 2013 – Limba și literatura maternă – proba scrisă

28 august 2013 – Proba obligatorie a profilului – proba scrisă

30 august 2013 – Proba la alegere a profilului și specializării – proba scrisă

2 septembrie 2013 – Afișarea rezultatelor la Bacalaureat 2013 și depunerea contestațiilor

5 septembrie 2013Edu.ro Rezultate Bac 2013– rezultate finale, după soluționarea contestațiilor din cea de-a doua sesiune

Toate informațiile despre SUBIECTE BAC 2013 MATEMATICĂ PEDAGOGIC, sesiunea toamnă, vor fi publicate în timp real de gândul.

Temu şi Shein sunt verificate în România de ANPC. Ce trebuie să facă clienții înainte...
Detalii explozive! Ce s-a întâmplat în apartamentul lui Mititelu jr, după miezul nopții. Beinur a...
FOTO. Ioana Țiriac a făcut ravagii într-un costum de baie spectaculos!
Ultimele ore de viață ale Corinnei, femeia găsită moartă în dulapul din dormitor. Poliția l-a...
Primele & singurele imagini cu Mititelu Jr., după ce s-a intoxicat cu medicamente! E bine,...
Dieta lui Lili Sandu la 44 de ani | Alimentul la care a renunțat definitiv....
Temu şi Shein, verificate la sânge de ANPC. La ce nereguli sunt atenţi inspectorii
Veste extraordinară despre pensiile românilor! Marcel Ciolacu a făcut anunțul
Cadavrul unei femei a fost descoperit în dulapul din dormitor. Polițiștii l-au reținut pe principalul...
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan...
La ce viteză sar airbag-urile mașinii în caz de impact?
Românii vor să trăiască mai sustenabil, dar le lipseşte infrastructura. Cum se poate implica mediul...
ANUL în care Pământul NU a avut VARĂ! Cum a fost posibil?
Vestea DESPRE PENSII pe care o așteptau milioane de români. SE PREGĂTEȘTE egea la Guvern